Klantenservice

Dennis

Goede service

Beste Dennis,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Jessica Kiriwenno

Alles top

Beste Jessica Kiriwenno,

Mieke Braeckevelt

Heel goede ervaring, alles heel mooi afgehandeld wat de bestelling betreft, producten mooi op tijd geleverd. Communicatie verliep goed. Ik kende dit bedrijf niet en ben altijd wat bang om zaken... Heel goede ervaring, alles heel mooi afgehandeld wat de bestelling betreft, producten mooi op tijd geleverd. Communicatie verliep goed. Ik kende dit bedrijf niet en ben altijd wat bang om zaken online aan te kopen bij bedrijven die mij niet bekend zijn, dus bestelling was wat met een bang hartje. Toch wel beoordeling opgezocht en deze waren algemeen positief, dus toch de sprong gewaagd en absoluut niet teleurgesteld. Mooi product, handig in gebruik

Beste Mieke Beaeckevelt,
Wat fijn om te horen dat u bij Jan de Isolatieman zo goed bent geholpen, en waarderen het dan ook enorm dat u deze review met ons wilt delen.

Flip Foole

Uitstekend

Beste Flip Foole,

Tjibbe Koolstra

Zeer goede service en alerte levering

Beste Tjibbe Koolstra,

guido Palmen

Levering afgezet voor de poort , niet op de dag dat ik gevraagd heb en door jullie bevestigd.🙁 eea zonder communicatie.

Jos Koning

No nonsense. En vlot geleverd.

Beste Jos Koning,

Taco Rietveld

Prima materiaal, snelle levering tot aan deur.

Beste Taco Rietveld,

Lenny Noë

Het was niet de afgesproken datum maar de levering was heel goed, zeer vriendelijke en behulpzame man.

Beste Lenny Noe,

Anne