Klantenservice

RCX BOUW

Uitstekende service, zeer tevreden. Een aanrader!

Beste RCX Bouw,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

kees dorst

Na een communicatie fout en te vlug geweest met mijn oordeel is dit allemaal na 1 telefoontje keurig opgelost

Beste Kees,

lc tettero

Corekt afgewikkeld

Beste Ic Tettero,

M Hütten

Platen 50mm besteld maar op de afhaaldatum bleken deze 's ochtends al verkocht? Van hun zijde netjes opgelost door dikkere platen en profielen hierdoor wel project aan moeten passen!

Beste M. Hutten,

Erik van de Belt

Helemaal prima. Alles volgens afspraak de volgende dag geleverd. Goede prijs.
Telelefoon wordt direct opgenomen.

Beste Erik,
Wat fijn om te horen dat u bij Jan de Isolatieman zo goed bent geholpen, en waarderen het dan ook enorm dat u deze review met ons wilt delen.

Fayssal El-Yakhlifi

Aangenaam

Beste Fayssal,

E.F.T.Enschede

Top service

Beste E.F.T. Enschede,

Kees Oosterlaak

Prima bedrijf met strakke prijs, goed contact met de klant.

Beste Kees,