Klantenservice

Brigade

Top, levering zou iets sneller kunnen

Beste Brigade,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Joris Bosch

Beste Joris,

RK

Fijn bedrijf om bij te kopen

Beste RK,

Frank Leeuw

Prima bedrijf. Snel in levering. Kwaliteit is goed. Volgende keer weer.

Beste Frank,

Peter Nuijten

Gelijk antwoord op technische vragen 1 telefoontje en gelijk wet je het

Beste Peter,

Nicky Siemes

Over het algemeen een zeer goede ervaring! Prima kwaliteit van het geleverde materiaal, zorgvuldig ingepakt en een scherpe prijs. Enige aandachtspuntje was dat de materialen een dag eerder geleverd... Over het algemeen een zeer goede ervaring! Prima kwaliteit van het geleverde materiaal, zorgvuldig ingepakt en een scherpe prijs. Enige aandachtspuntje was dat de materialen een dag eerder geleverd werden als gepland. De chauffeur was echter meedenkend waardoor het prima is opgelost, dit aangezien deze dag niemand op de bouw aanwezig was. Voor de rest niets op te merken. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen, volgende keer wederom Jan de Isolatieman!

Beste Nicky,

Mees Versluis