Klantenservice

Roel Schoenmakers

Goede snelle levering.

Beste Roel,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Hans Colenbrander

Goede website, prima materialen, prima prijs en snelle levering!!!!

Beste Hans,

dalemans florent

Gewoon weg top

Beste Dalemans,

Ronald

Prima bedrijf en redelijk scherpe prijzen

Beste Ronald,

Gert-Henk Deters

Beste Gert-Henk,

Jeroen Eversdijk

Fantastisch

Beste Jeroen,

Eric Buzeijn

Tijdens een aangenaam telefonisch contact werden mijn vragen klaar en helder beantwoord.
De bestelling was dan heel eenvoudig.

Beste Eric,

Wouter Keus

Snelle levering en lage prijzen

Beste Wouter,

Stefan