Heldere informatie op de site, handige stappen met goede uitleg en voorbeelden bij het samenstellen van een produkt

Charlotte de Wijs

Duidelijke site en heel makkelijk te bestellen. Zeer goed bereikbaar. Fijn in de communicatie. Zeer goede aflevetservice en informatie. Snel klaar!

Zeer klantvriendelijk

nander

Goed en snel geleverd

Bestelling nalopen. Er waren wat onduidelijkheden in mijn bestelling werd.gelijk gebeld of het mijn bedoeling was. Wat details gewijzigd en gelijk goed advies over wat andere punten. Daarna snel en... Bestelling nalopen. Er waren wat onduidelijkheden in mijn bestelling werd.gelijk gebeld of het mijn bedoeling was. Wat details gewijzigd en gelijk goed advies over wat andere punten. Daarna snel en goed geleverd

M. Bogaerts

Schitterende jaloezieën, goed verpakt bij levering. Goed verduisteren de extra brede jaloezieën.

Een niet beantwoord telefoontje, werd snel opgevolgd door terug te bellen. Erg netjes en vriendelijk.

Fijne service, beloftes waargemaakt, duidelijke communicatie...

waarmaken dat wat je beloofd

Maurice

Duidelijke site, stalen aanvragen, meten, en bestellen. Levering was supersnel, 1,5 week, goed verpakt en alles compleet.

Prijs & Kwaliteit verhouding perfect.

Neil Theissen

Een ongelooflijk goede service, snelle levering en een super feedback v.w.b. de status van de bestelling. Echt een aanrader!!!

Prima ervaring

Ongevraagd meer stalen toegezonden gekregen dan we aangegeven hadden. Dat noem ik mooie, klantvriendelijke service!

Uiterst tevreden! geniet dagelijks van m'n aankoop. precies hetgeen wat ik hoopte te vinden :-)
prettig telefonisch contact met vriendelijk en duidelijk advies. kortom: uitermate BLIJ :-)

de mogelijkheid stalen op te vragen voor wat betreft kleur, materiaal en eventuele lichtdoorlatendheid juist te bapalen.
exact passend! oogt kwalitatief super! mooie afwerking, ruime...
exact passend! oogt kwalitatief super! mooie afwerking, ruime individuele keuze voor bevestigings en bedienings-materiaal .

R. Hartenhof

Jaloezieën besteld voor onze badkamer, goede kwaliteit tegen betaalbare prijzen.