Neil Theissen

Een ongelooflijk goede service, snelle levering en een super feedback v.w.b. de status van de bestelling. Echt een aanrader!!!

Prima ervaring

Ongevraagd meer stalen toegezonden gekregen dan we aangegeven hadden. Dat noem ik mooie, klantvriendelijke service!

Uiterst tevreden! geniet dagelijks van m'n aankoop. precies hetgeen wat ik hoopte te vinden :-)
prettig telefonisch contact met vriendelijk en duidelijk advies. kortom: uitermate BLIJ :-)

de mogelijkheid stalen op te vragen voor wat betreft kleur, materiaal en eventuele lichtdoorlatendheid juist te bapalen.
exact passend! oogt kwalitatief super! mooie afwerking, ruime...
exact passend! oogt kwalitatief super! mooie afwerking, ruime individuele keuze voor bevestigings en bedienings-materiaal .

R. Hartenhof

Jaloezieën besteld voor onze badkamer, goede kwaliteit tegen betaalbare prijzen.

R.C.Molenaar

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf

dat alles klopte zoals belooft

Erg blij met de jaloezieën voor onze badkamer. Goede service, snelle levering en het hangt erg mooi.
En daarbij veel goedkoper dan bij winkels of andere sites war ik gekeken heb. Ook erg handig dat je van tevoren wat kleurmonsters kan opvragen.

Handig dat je van tevoren proefmonsters kan opvragen

Mil

Niets dan lof voor dit bedrijf: duidelijke website, gratis staaltjes, perfecte levering van de bestelling. Ook na levering altijd bereid voor info.

R. Buitendijk

Tevreden. Ik heb continue het gevoel gehad dat jaloezieenverkoop voor je klaar staat.

Duidelijk. Doen wat ze zeggen.

Netty Corel

Wij zijn super tevreden over het bestellen en afleveren. Maar vooral de perfecte maten!

Het is gewoon perfect

Goede en duidelijke informatie online en snelle reactie op vragen. Nette en snelle bezorging.