Goede en snelle service.
Mooie kwaliteit ván het product

Via internet besteld, duidelijke omschrijving over het aangeven van de maten, zelfs voor een leek goed te begrijpen. Zeer snelle levering, goed op de hoogte gehouden vwb het levertraject. Super.

Opvallend snelle levering en ons op de hoogte houden vd voortgang van de levering

Karin Faassen

Geweldige winkel met een super service! Met vragen aan de twlofoon enorm goed geholpen . Meerdere stalen opgestuurd gekregen. Ook meegedacht in kleurcombinatie duo rolgordijn en gewone rolgordijn.... Geweldige winkel met een super service! Met vragen aan de twlofoon enorm goed geholpen . Meerdere stalen opgestuurd gekregen. Ook meegedacht in kleurcombinatie duo rolgordijn en gewone rolgordijn.
Bij levering kwamen we er achter dat er 2 rolgordijnen niet pasten meteen geregeld opgehaald kleiner gemaakt en dit alles gezien als service .... TOP!

Super service zeer klant vriendelijk

Kees

Uitstekende service (toesturen kleurstalen bijvoorbeeld) en zeer snelle levering. Zeer tevreden met het resultaat.

Anja

Een duidelijke site,snelle levering van de stalen (de volgende dag al na het aanvragen)Meetinstructie erbij op papier,we waren een beetje onzeker hoe te meten dus toch maar ff een telefoontje,ook... Een duidelijke site,snelle levering van de stalen (de volgende dag al na het aanvragen)Meetinstructie erbij op papier,we waren een beetje onzeker hoe te meten dus toch maar ff een telefoontje,ook hier werden wij zeer klantvriendelijk te woord gestaan.Daarna besteld en kregen met een week een belletje dat het de volgende dag (als het ons uitkwam bezorgd zou worden)dit alles na ook nog via de mail het tijdstip van bezorgen SUPER!! Alles was keurig verpakt en hebben we een hoop geld uitgespaard door het bij Jaloezieenverkoop.nl te bestellen in plaats van een of andere dure (speciaal)zaak.Kijk iedere dag met veel plezier naar mijn mooie rolgordijn,bedankt jaloezieenverkoop jullie hebben er weer een tevreden klant bij,en zal jullie ook zeker aanbevelen bij anderen.

Veel duidelijkheid op de site.

Alles perfect afgehandeld, klantenservice goed bereikbaar, goede producten.
Klasse !!!

Albert

Zeer goede service, hadden onze duo-rolgordijn gekregen maar kwamen erachter dat er een weeffout in zat daarna gebeld en binnen twee weken kregen we een nieuwe duo-rolgordijn.

Heldere informatie op de site, handige stappen met goede uitleg en voorbeelden bij het samenstellen van een produkt

Charlotte de Wijs

Duidelijke site en heel makkelijk te bestellen. Zeer goed bereikbaar. Fijn in de communicatie. Zeer goede aflevetservice en informatie. Snel klaar!

Zeer klantvriendelijk

nander

Goed en snel geleverd

Bestelling nalopen. Er waren wat onduidelijkheden in mijn bestelling werd.gelijk gebeld of het mijn bedoeling was. Wat details gewijzigd en gelijk goed advies over wat andere punten. Daarna snel en... Bestelling nalopen. Er waren wat onduidelijkheden in mijn bestelling werd.gelijk gebeld of het mijn bedoeling was. Wat details gewijzigd en gelijk goed advies over wat andere punten. Daarna snel en goed geleverd