2 Jaloezien besteld. 1 beschadigd geleverd,maar prima after sales.

ruiter

We hebben onlangs jaloezieen besteld waarin we kleurverschil in jaloezieen ontvingen. De foute kleur bleek de mooiste. We hebben 2 nieuwe toegestuurd gekregen in de mooie 'foute' kleur. We zijn er... We hebben onlangs jaloezieen besteld waarin we kleurverschil in jaloezieen ontvingen. De foute kleur bleek de mooiste. We hebben 2 nieuwe toegestuurd gekregen in de mooie 'foute' kleur. We zijn er heel blij mee!!! Superservice! Chapeau.

familie Ruiter

Jaloezieen besteld

Kort

De bestelde producten voldoen volledig aan de verwachtingen. Goede kwaliteit dus. Helaas liep de aflevering niet goed.

Goede website en duidelijke uitleg opmeten van rolgordijnen (dit zal bij de andere producten ook zo zijn).

Gosia van Zadelhoff

Al drie keer bij Jaloezieënverkoop besteld. Snelle levering, mooie uitwerking. De door mij gestelde vragen in de opmerkingen veld direct na gebeld zodat de juiste producten besteld kunnen worden.

Yvette

Zeer goed snelle levering en alles paste perfect

Zeer snelle levering

Eerste contact dus nog geen ervaring mee

eerste contact was prima

steenhoek

Ontzettend klantvriendelijk bedrijf. Bereid om elke vraag te beantwoorden. Een een foutje door de klant zelf!!! Gemaakt. Wordt uiterst vriendelijk behandeld en heel snel opgelost. Kortom een super... Ontzettend klantvriendelijk bedrijf. Bereid om elke vraag te beantwoorden. Een een foutje door de klant zelf!!! Gemaakt. Wordt uiterst vriendelijk behandeld en heel snel opgelost. Kortom een super service. En zou het iedereen aanraden. Oja en ook super snel binnen.

Klantvriendelijk, Snel en behulpzaam.

Snijder

Een week nadat we het rolgordijn hadden opgehangen, kwam het rolgordijn naar beneden. We hadden het helemaal open gedraaid en de volgende dag lag het op de grond. We hebben hierover gebeld, maar... Een week nadat we het rolgordijn hadden opgehangen, kwam het rolgordijn naar beneden. We hadden het helemaal open gedraaid en de volgende dag lag het op de grond. We hebben hierover gebeld, maar hiervoor was geen garantie. We hadden het rolgordijn niet helemaal af mogen draaien. We hebben het er zelf weer aan geplakt. Het zit nu niet lekker en draait niet goed. Er stond nergens bij de instructie dat je het gordijn niet volledig open mocht draaien. Slechte zaak, ik zal nooit terug komen.

nee