Jaloezieen besteld

Kort

De bestelde producten voldoen volledig aan de verwachtingen. Goede kwaliteit dus. Helaas liep de aflevering niet goed.

Goede website en duidelijke uitleg opmeten van rolgordijnen (dit zal bij de andere producten ook zo zijn).

Gosia van Zadelhoff

Al drie keer bij Jaloezieënverkoop besteld. Snelle levering, mooie uitwerking. De door mij gestelde vragen in de opmerkingen veld direct na gebeld zodat de juiste producten besteld kunnen worden.

Yvette

Zeer goed snelle levering en alles paste perfect

Zeer snelle levering

Eerste contact dus nog geen ervaring mee

eerste contact was prima

steenhoek

Ontzettend klantvriendelijk bedrijf. Bereid om elke vraag te beantwoorden. Een een foutje door de klant zelf!!! Gemaakt. Wordt uiterst vriendelijk behandeld en heel snel opgelost. Kortom een super... Ontzettend klantvriendelijk bedrijf. Bereid om elke vraag te beantwoorden. Een een foutje door de klant zelf!!! Gemaakt. Wordt uiterst vriendelijk behandeld en heel snel opgelost. Kortom een super service. En zou het iedereen aanraden. Oja en ook super snel binnen.

Klantvriendelijk, Snel en behulpzaam.

Snijder

Een week nadat we het rolgordijn hadden opgehangen, kwam het rolgordijn naar beneden. We hadden het helemaal open gedraaid en de volgende dag lag het op de grond. We hebben hierover gebeld, maar... Een week nadat we het rolgordijn hadden opgehangen, kwam het rolgordijn naar beneden. We hadden het helemaal open gedraaid en de volgende dag lag het op de grond. We hebben hierover gebeld, maar hiervoor was geen garantie. We hadden het rolgordijn niet helemaal af mogen draaien. We hebben het er zelf weer aan geplakt. Het zit nu niet lekker en draait niet goed. Er stond nergens bij de instructie dat je het gordijn niet volledig open mocht draaien. Slechte zaak, ik zal nooit terug komen.

nee

Goede en snelle service.
Mooie kwaliteit ván het product

Via internet besteld, duidelijke omschrijving over het aangeven van de maten, zelfs voor een leek goed te begrijpen. Zeer snelle levering, goed op de hoogte gehouden vwb het levertraject. Super.

Opvallend snelle levering en ons op de hoogte houden vd voortgang van de levering

Karin Faassen

Geweldige winkel met een super service! Met vragen aan de twlofoon enorm goed geholpen . Meerdere stalen opgestuurd gekregen. Ook meegedacht in kleurcombinatie duo rolgordijn en gewone rolgordijn.... Geweldige winkel met een super service! Met vragen aan de twlofoon enorm goed geholpen . Meerdere stalen opgestuurd gekregen. Ook meegedacht in kleurcombinatie duo rolgordijn en gewone rolgordijn.
Bij levering kwamen we er achter dat er 2 rolgordijnen niet pasten meteen geregeld opgehaald kleiner gemaakt en dit alles gezien als service .... TOP!

Super service zeer klant vriendelijk