Hele goede service en snelle levering van kwalitatief goede jaloezieën!

Het contact met het bedrijf verliep heel goed en gemoedelijk

M. Wijnands-Gerritsen

Hoeveel woorden krijg ik om de loftrompet af te steken? Het is een fantastisch bedrijf: grote keuze in raamdecoratie, overzichtelijke website, handig dat je stalen aan kunt vragen, zeer vriendelijke... Hoeveel woorden krijg ik om de loftrompet af te steken? Het is een fantastisch bedrijf: grote keuze in raamdecoratie, overzichtelijke website, handig dat je stalen aan kunt vragen, zeer vriendelijke medewerkers die geweldig met je meedenken maar vooral en bovenal de mogelijkheid om een hele unieke, anders dan anders, horizontale jaloezie te bestellen. Dat wil ik graag uitleggen: we hadden een lichte taupekleur uitgekozen voor onze aluminium jaloezieën maar de bak en de lat zouden dan donker taupe worden. Omdat ik dat niet mooi vond heb ik gebeld met het bedrijf en gevraagd of het mogelijk was om ook de lamellen in deze twee kleuren te krijgen. Tegen een kleine meerprijs kon dat. Omdat de twee kleuren wat kleur betrof vrij dicht bij elkaar lagen hebben we ervoor gekozen nog een derde kleur namelijk roomwit toe te voegen. De drie kleuren wisselen elkaar af waardoor je een heel mooi streepeffect krijgt. In combinatie met onze taupe en roomwitte keuken is dit echt een waanzinnig mooi resultaat. Wat ook prijzenswaardig is, is de geweldige manier waarop ze omgaan met een kleine klacht die we hadden. Bij een van beide jaloezieën was een foutje gemaakt met de afwisseling van de kleuren. De jaloezie is opgehaald, hersteld en keurig netjes weer afgeleverd. Jaloezieënverkoop deed er alles aan om een en ander goed af te handelen en de communicatie van hun kant uit was perfect. Kortom we zijn zeer gelukkig met het resultaat!

Zoals hierboven al vermeld: grote keuze, overzichtelijke website, fantastische klantenservice en een prachtig product.

w.schuurmans

Wij hebben 1 groot en1 klein rolgordijn op maat besteld ,nou geweldig snelle levering netjes verpakt advies met bestellen ,mooie kwaliteit stof keurig op maat eenvoudig te monteren beter zelfs als... Wij hebben 1 groot en1 klein rolgordijn op maat besteld ,nou geweldig snelle levering netjes verpakt advies met bestellen ,mooie kwaliteit stof keurig op maat eenvoudig te monteren beter zelfs als uit de winkel echte aanrader ga nog meer bestellen super service en kwaliteit.

klantvriendelijk behulpzaam en super kwaliteit

Koster .L

Somfy Elektrische rolgordijnen voor het gehele huis gekocht met Tahoma bediening

Ook bij een verkeerde meting staat de Firma achter de bestelling om dit recht te zetten

echte jasno

Prima service ook via de telefoon.
Goed materiaal. Kan het iedereen aanraden.

De prijs en kwaliteit, bij bestellen via internet moet je altijd maar afwachten wat je krijgt, het is gewoon erg goed!

2 Jaloezien besteld. 1 beschadigd geleverd,maar prima after sales.

ruiter

We hebben onlangs jaloezieen besteld waarin we kleurverschil in jaloezieen ontvingen. De foute kleur bleek de mooiste. We hebben 2 nieuwe toegestuurd gekregen in de mooie 'foute' kleur. We zijn er... We hebben onlangs jaloezieen besteld waarin we kleurverschil in jaloezieen ontvingen. De foute kleur bleek de mooiste. We hebben 2 nieuwe toegestuurd gekregen in de mooie 'foute' kleur. We zijn er heel blij mee!!! Superservice! Chapeau.

familie Ruiter