Uiterst betrouwbaar en correct. Prima service.

Kwaliteit ok

Pak

In één woord TOP!

Goede service
Komen afspraak na
Goede en snelle service
Product ziet er netjes en goed uit

jones

Super goed, contact goed, snelle levering

linda luykx

Supervriendelijk telefonische contact gehad

supervriendelijk

In 1 woord geweldig

Heel veel kleuren om te kiezen

Lilianne

Door medewerkers meegedacht bij de bestelling van stalen. Als extra meegestuurde staaltje werd ook de bestelling! Snelle levering tegen topprijs (ook geïnformeerd bij diverse woninginrichters).

Eerste indruk na montage: Kwaliteitsproduct!

Sabine Spakman

Erg goed! Netjes te woord gestaan, duidelijke uitleg, vele voorbeelden (stalen) thuis gestuurd gekregen met een heldere beschrijving van opmeten. Het zijn erg mooie jaloezieën, maat zeer goed! Zeer... Erg goed! Netjes te woord gestaan, duidelijke uitleg, vele voorbeelden (stalen) thuis gestuurd gekregen met een heldere beschrijving van opmeten. Het zijn erg mooie jaloezieën, maat zeer goed! Zeer tevreden dus!

Van het begin tot het einde heel erg prima!

Zeer positief.

Uitstekend. Wat wordt overeengekomen, wordt ook stipt uitgevoerd

Prima en deugdelijke materialen

Goede service, snelle levering en persoonlijk contact over de levering. Zeer tevreden.

Ondanks dat het een online bedrijf is werd er persoonlijk contact opgenomen via de telefoon om de order na te lopen die we hadden gedaan om er zeker van te zijn dat ze alles goed hadden begrepen.... Ondanks dat het een online bedrijf is werd er persoonlijk contact opgenomen via de telefoon om de order na te lopen die we hadden gedaan om er zeker van te zijn dat ze alles goed hadden begrepen. Toen de order gereed was werden we opgebeld welke dag het beste uitkwam voor de levering. De volgende ochtend hadden we het al in huis.