Sabine Spakman

Erg goed! Netjes te woord gestaan, duidelijke uitleg, vele voorbeelden (stalen) thuis gestuurd gekregen met een heldere beschrijving van opmeten. Het zijn erg mooie jaloezieën, maat zeer goed! Zeer... Erg goed! Netjes te woord gestaan, duidelijke uitleg, vele voorbeelden (stalen) thuis gestuurd gekregen met een heldere beschrijving van opmeten. Het zijn erg mooie jaloezieën, maat zeer goed! Zeer tevreden dus!

Van het begin tot het einde heel erg prima!

Zeer positief.

Uitstekend. Wat wordt overeengekomen, wordt ook stipt uitgevoerd

Prima en deugdelijke materialen

Goede service, snelle levering en persoonlijk contact over de levering. Zeer tevreden.

Ondanks dat het een online bedrijf is werd er persoonlijk contact opgenomen via de telefoon om de order na te lopen die we hadden gedaan om er zeker van te zijn dat ze alles goed hadden begrepen.... Ondanks dat het een online bedrijf is werd er persoonlijk contact opgenomen via de telefoon om de order na te lopen die we hadden gedaan om er zeker van te zijn dat ze alles goed hadden begrepen. Toen de order gereed was werden we opgebeld welke dag het beste uitkwam voor de levering. De volgende ochtend hadden we het al in huis.

Zeer vriendelijke mensen en goede persoonlijke service. Ze denken mee over de samenstelling van de gordijnen en er wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer de gordijnen klaar zijn en geleverd worden.... Zeer vriendelijke mensen en goede persoonlijke service. Ze denken mee over de samenstelling van de gordijnen en er wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer de gordijnen klaar zijn en geleverd worden. Ook de gordijnen zijn schitterend, makkelijk zelf te bevestigen en van goede kwaliteit.

Peter Smets

Aankoop 4 duorolgordijnen

Uitstekende kwaliteit en prompte levering

Thea 's Gravemade

Hartstikke goed werd gebeld door hun over een wat afwijkende maat dat ik had opgegeven,bellen en mailen als verzonden is,vooraf kleuren staaltjes toegestuurd!!!

vriendelijkheid ,behulpzaam.
Kleuren staaltjes van een aantal kleuren die je zou willen thuisgestuurd.

Thea

Hallo jaloezieenverkoop,

Ik wilde even zeggen dat ik ontzettend blij ben met mijn rolgordijn en het super mooi hangt en past.

Online bestellen goede uitleg over hoe te...
Hallo jaloezieenverkoop,

Online bestellen goede uitleg over hoe te meten, netjes de kleurstalen ontvangen, bellen of de maat wel klopte,bellen en mailen dat het onderweg is, netjes op de afgesproken tijd bezorgt echt fijn en super goed bij jullie.

Dat wilde ik jullie even laten weten en zal zeker nog een keer

van jullie diensten gebruik maken.

Veel succes en vriendelijke groeten,

Thea

- mooi rolgordijn
- goede uitleg over hoe te meten
- netjes de kleurstalen ontvangen
- bellen of de maat wel klopte
- bellen en mailen dat het onderweg is, netjes op de...
- mooi rolgordijn
- goede uitleg over hoe te meten
- netjes de kleurstalen ontvangen
- bellen of de maat wel klopte
- bellen en mailen dat het onderweg is, netjes op de afgesproken tijd bezorgt.

Uitstekend, op de stilte na de bestelling na.

Gratis samples wordt gewaardeerd! Goed verpakt, goede afwerking en de correcte maten.

van hoyweghen

Zeer slecht beter niet kopen

neen