H van Polen

Wij hebben het als zeer prettig ervaren.
Heldere uitleg,web site werk ook erg makkelijk.

Toch nog even telefonisch contact van het bedrijf naar ons over een onderdeel wat niet helemaal duidelijk was.Dit is toch net even iets klant vriendelijker dat via de mail.

Is tot in de puntjes zeer goed geregeld

heel goede antwoorden op mijn vragen en een telefoontje zodra alles klaar is voor verzending

Bestelproces en aflevering is prima in orde!

Product prima in order

Reactie Jaloezieenverkoop.nl:

Inmiddels hebben we contact met u gehad, en hangen de producten naar wens.
Het team van Jaloezieënverkoop.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw jaloezieën.

Demi de Rooij

Hele fijne service! Stalen aangevraagd, die de volgende dag al in huis waren. Dankzij de stalen toch een andere kleur uitgekozen. Heel blij met onze rolgordijnen in de woonkamer. Gaan zeker nog... Hele fijne service! Stalen aangevraagd, die de volgende dag al in huis waren. Dankzij de stalen toch een andere kleur uitgekozen. Heel blij met onze rolgordijnen in de woonkamer. Gaan zeker nog vaker bestellen bij deze webshop!

Fijne service. Handig dat je gratis stalen aan kan vragen.

Fijne service! monsters van jaloezieën werden de volgende dag al bezorgd! Ook zijn we erg tevreden of de bestelde jaloezieën. Levertijd volgens afspraak. Prima!

Komen afspraken na!

Prima, geen bijzonderheden. makkelijk besteld en snel geleverd.

Hoge service, betrouwbare indruk, goed product.

Vriendelijke en goede servicedesk. Goede verzending en stevig verpakt tegen beschadigen. Korte levertijd. Kwalitatief goede bedieningsfunctie jaloezieen.

W. van Rooij

Snelle levering en goede kwaliteit en service

telefonisch contact ivm levering

Rolf van Ligten

Prima service.

Ik werd zelfs gebeld over mijn bestelling met een kleursuggestie!