marcus art and fashion

Alles was super ; super vlug super mooi en toen ik mijn factuur kwijt was geraakt kreeg ik super vlug een copie!!!

vlug

verbouwbudegt.nl

Goede keuzemogelijkheden, prima levertijd, degelijke verpakking, exacte bestelling is geleverd. Kortom, prima bedrijf.

We hebben 2 grote jaloezieen gekocht bij jaloezieenverkoop.nl. alles ging perfect, snelle levering en voor een goede prijs.

snelle levering

Joke van Luyx

Mooie rolgordijnen van uitstekende kwaliteit. Hangen prachtig en na 6 dagen geleverd.

snel geleverd
chat
uitstekende kwaliteit

jan de bever

Ben echt super geholpen met het vinden van mijn raam decoratie. ik twijfelden al zo lang wat ik nou is zou nemen zoor mijn ramen in de slaap kamer heb uiteindelijk gebeld na het nummer op de... Ben echt super geholpen met het vinden van mijn raam decoratie. ik twijfelden al zo lang wat ik nou is zou nemen zoor mijn ramen in de slaap kamer heb uiteindelijk gebeld na het nummer op de website waar de mevrouw aan de tel mij echt super heeft geholpen en naar veel uitsluitingen en tips heb ik gekozen voor de houten jaloezieen 50 mm was echt makkelijk te monteren terwijl ik helemaal geen klusser ben dus raad dezen website echt aan topie

snel geleverd

Annelies

Witte budget houten jaloezieën besteld en we zijn er echt super blij mee. Hadden ze met spoed nodig voor verhuizen en er is goed meegedacht.

spoed levering

Jan

Top!

goed kwalitatief product

Josje Vis

Houten jaloezie gekocht en heel tevreden

-stalen
- chat
- goed geholpen aan telefoon door mevrouw met opmeten

Wij hebben er een product gekocht

Snelle levering, keurig verpakt thuis afgeleverd.

Annie van Galen

Chat op website