Zeer goede ervaring! Ben netjes geholpen en producten zien er goed uit!

Goede communicatie, ben erg netjes geholpen en ben gebeld na elke handeling wat ik erg fijn vind!

Prima geholpen.

Nephew laporte

Wij hebben nu twee keer een rolgordijn bij Jaloezieenverkoop besteld en zijn hier erg blij mee. De volgende keer komen we zeker weer terug bij jullie.

keuze van rolgordijnen

N. van Ooijen

Ben zeer vriendelijk benaderd via de telefoon, en goed geholpen.
Zeer snelle levering, en werd zelfs gebeld door de bode dat hij binnen een kwartier aanwezig was.
Prima stevige...
Ben zeer vriendelijk benaderd via de telefoon, en goed geholpen.
Prima stevige verpakking en mooie kwaliteit rolgordijn.

Een prima en makkelijk verzorgde site.
Fijne service, en vriendelijk personeel.

Julia en Ton

Wij hebben van de week onze rolgordijnen ontvangen. Ze zijn echt heel mooi geworden door de ruime keuze aan extra opties. We hebben er een sierkap bijgenomen en dit is echt een aanrader, het maakt... Wij hebben van de week onze rolgordijnen ontvangen. Ze zijn echt heel mooi geworden door de ruime keuze aan extra opties. We hebben er een sierkap bijgenomen en dit is echt een aanrader, het maakt het helemaal af. Bedankt voor het meedenken.

Chat op website, stalen en luxe uitvoering rolgordijnen

Smelt

Gemakkelijk te bestellen via de site. goed te monteren. ziet er perfect uit. goed verpakt.

makkelijke website om intevullen

Boris Pannebakker

Een goed bedrijf de service is uitstekend wij zijn zeer tevreden

Service is uitstekend

Belinda

Ik ben erg tevreden over de service van het bedrijf. Na een bestelling te hebben doorgegeven, belde het bedrijf om te checken of alles goed was. En ook de kleur werd nog besproken van het koord.... Ik ben erg tevreden over de service van het bedrijf. Na een bestelling te hebben doorgegeven, belde het bedrijf om te checken of alles goed was. En ook de kleur werd nog besproken van het koord. waarna ik toch het een en ander kon aanpassen. Zij kwamen met tips, waar ik zelf niet over na gedacht had.
De kleur kwam goed overeen met wat er op de website stond. En de levering was snel. Binnen twee weken kreeg ik ons rolgordijn netjes op afspraak thuisggeleverd.

Vriendelijke verkoopster aan telefoon. Duidelijke uitleg. Behulpzaam.

K.H. de Jong

Wij hebben 2 rolgordijnen bij Jaloezieëenverkoop.nl gekocht, besteld via interne, snelle levering en geweldige kwaliteit.
Anders niks dan lof omtrent deze firma een echte aanrader.

Duidelijkheid omtrent bestellen, snelle levering vooraf van staalkaarten voor kleur, snelle en correcte afhandeling en prima kwaliteit van de geleverde rolgordijnen met een heel makkelijk systeem om... Duidelijkheid omtrent bestellen, snelle levering vooraf van staalkaarten voor kleur, snelle en correcte afhandeling en prima kwaliteit van de geleverde rolgordijnen met een heel makkelijk systeem om ze tegen plafond te monteren.

Huidtherapie Amersfoort

Duidelijk en zeer snelle levering,
ook bij afwijkende maten.

duidelijk en zeer snel!