Peet

Prima website en het product voldoet volledig aan de verwachting!
Bij een vraag over onze bestelling werden wij vriendelijk te woord gestaan.

Duidelijke bestelmethode, vriendelijke benadering bij vragen en het product voldoet aan de verwachtingen.

Jan Verloop

Jaloezie gekocht 50mm, super blij mee

mooie kwaliteit voor goede prijs

Rene van ee

Gewoon heel goed !

Super!!

Met veel zorg verpakt en verzonden. Maten perfect. Kwaliteit / prijsverhouding super!

Jaap

Ook de bezorging was prima en hij was uitstekend verpakt. Ik beveel jullie aan bij familie en kennissen. Ik ben over de geleverde jalouzie zeer tevreden. Precies wat wij bedoeld hadden.
Hartelijk dank.

Prima.

Prima jalouzieen en snel geleverd!

Gert Mons

Ik ben zeer blij met mijn jalouzieen. Het material is netjes afgewerkt en tot op de millimeter nauwkeurig gemaakt. Het past als een handschoen! Voor deze maatservice betaal je in een winkel een... Ik ben zeer blij met mijn jalouzieen. Het material is netjes afgewerkt en tot op de millimeter nauwkeurig gemaakt. Het past als een handschoen! Voor deze maatservice betaal je in een winkel een veel hogere prijs. tenslotte ben ik zeer tevreden met de levertijd en verpakkingswijze van deze firma: mijn bestelling werd binnen een week stevig verpakt en klaar voor gebruik bij mij thuis afgeleverd. Ik heb nog een raam op zolder, waarvoor ik zeker een jalouzie van deze firma ga aanschaffen.

Bij mijn telefonisch contact over de productenlijn en later over de bevestiging van de jalouzieen, werd ik snel en deskundig tewoord gestaan.

Juliët

Keurig netjes afgeleverd/ van tevoren ook nog persoonlijk gebeld.

goede kwaliteit/degelijk!

Stalen werden snel geleverd incl extra kleuren. Telefonisch netjes te woord gestaan. Echter alleen verkeerd bevestigingsmateriaal gekregen. (Muur ipv plafond). Montage is uiteindelijk wel... Stalen werden snel geleverd incl extra kleuren. Telefonisch netjes te woord gestaan. Echter alleen verkeerd bevestigingsmateriaal gekregen. (Muur ipv plafond). Montage is uiteindelijk wel gelukt.
De rolgordijnen zien er netjes uit.

Ed Holtzhuizer

Hou eigenlijk niet zo van dit geslijm, want iedere ondernemer (was ik zelf ook) moet zijn eigen conclusies trekken,
maar ik ben zeer tevreden.
Weet jullie een volgende keer te vinden....
maar ik ben zeer tevreden.
Weet jullie een volgende keer te vinden. Succes!