R.C.Molenaar

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf

dat alles klopte zoals belooft

Erg blij met de jaloezieën voor onze badkamer. Goede service, snelle levering en het hangt erg mooi.
En daarbij veel goedkoper dan bij winkels of andere sites war ik gekeken heb. Ook erg handig dat je van tevoren wat kleurmonsters kan opvragen.

Handig dat je van tevoren proefmonsters kan opvragen

Mil

Niets dan lof voor dit bedrijf: duidelijke website, gratis staaltjes, perfecte levering van de bestelling. Ook na levering altijd bereid voor info.

R. Buitendijk

Tevreden. Ik heb continue het gevoel gehad dat jaloezieenverkoop voor je klaar staat.

Duidelijk. Doen wat ze zeggen.

Netty Corel

Wij zijn super tevreden over het bestellen en afleveren. Maar vooral de perfecte maten!

Het is gewoon perfect

Goede en duidelijke informatie online en snelle reactie op vragen. Nette en snelle bezorging.

Jeanette Schipper

Snelle levering van stalen. Makkelijk verder te bestellen via de website. Duidelijke berichtgeving via mail na bestelling. Snel geleverd en stevig verpakt. Goed materiaal, goede kwaliteit. Erg... Snelle levering van stalen. Makkelijk verder te bestellen via de website. Duidelijke berichtgeving via mail na bestelling. Snel geleverd en stevig verpakt. Goed materiaal, goede kwaliteit. Erg tevreden!

Betrouwbaar, perfecte kwaliteit en telefonische bereikbaarheid

uitstekende kwaliteit en levering

Karin

Super! U krijgt wat er belooft wordt. Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. Zorgvuldig verpakt en correcte aflevering.

klantvriendelijkheid en het verzorgen van de order (inpakken) voor verzending.

Rene

Snel besteld, snel geleverd, goede kwaliteit. Zeer tevreden prijs kwaliteit verhouding!