Mijn ervaring met dit bedrijf is alleen maar positief. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelheid(binnen 1 week bestelling binnen), duidelijke info over het meten.

Nathalie

Goede producten en supersnelle levering.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf!

1. De monsters die je opgestuurd. Kreeg thuis snel en zelfs extra. 2. Communicatie via chat met duidelijke antwoord op de vragen. 3. Snelle levering

Innovatie een woord GEWELDIG ik zou nooit geen andere zaak meer willen .!!!!!

N van den Berk

Vorige week vrijdag rolgordijnen besteld voor de gehele beneden verdieping en vandaag ontvangen. :-) ik werd er enorm blij van! Super kwaliteit, het ophangen ging heel snel. Stevig! super verpakt!... Vorige week vrijdag rolgordijnen besteld voor de gehele beneden verdieping en vandaag ontvangen. :-) ik werd er enorm blij van! Super kwaliteit, het ophangen ging heel snel. Stevig! super verpakt! Kortom een super blije klant. Ik zal zeker jullie site promoten bij vrienden, kennissen en familie.

Een enorm goede ervaring met Jaloezieënverkoop.nl. Ik had bij de aankoop allerlei vragen over hoe meten, hulpstukjes, maatwerk, etc. En ik ben aan de telefoon beter geholpen dan als ik naar een... Een enorm goede ervaring met Jaloezieënverkoop.nl. Ik had bij de aankoop allerlei vragen over hoe meten, hulpstukjes, maatwerk, etc. En ik ben aan de telefoon beter geholpen dan als ik naar een fysieke winkel zou zijn gegaan. Allerlei verzoeken als extra lange touwen en stokken werden zonder meerkosten gehonoreerd. Ik werd door henzelf tussentijds gebeld met nadere informatie over de bezorgtermijn. Allemaal heel professioneel en prettig! En de jaloezieën hangen nu prachtig!

Cher den Breejen

Overzichtelijke website

Goed geholpen aan de telefoon tijdens het bestellen. Mooie / goede kwaliteit rolgordijnen.

Annemarije Mulder

Afgelopen maand een grote bestelling geplaatst voor de raambekleding in m' n huis. Jalozieen van 50mm in het matwit. Meten zoals aangegeven op de site en dan maar hopen dat alles goed gaat komen..en... Afgelopen maand een grote bestelling geplaatst voor de raambekleding in m' n huis. Jalozieen van 50mm in het matwit. Meten zoals aangegeven op de site en dan maar hopen dat alles goed gaat komen..en dat kwam het zeker. Binnen een week had ik de pakketten netjes verpakt in huis en met de omschrijving gemakkelijk op te hangen..ook al heb je twee linkerhanden.

Helaas was er op een van de jaloezieën de klip onderaan het koord wat verplaatst waardoor er een plekje op zat. Dit heb ik per mail aangegeven en nog dezelfde dag is er een afspraak gepland voor de volgende dag dit te herstellen. Twee heren kwamen met een compleet nieuwe onderbalk en binnen 10 minuutjes was alles perfect in orde. Wat een topservice!! Heel blij met de raambekleding in m' n huis nu kan ik elke dag genieten!

snelle service, gemakkelijk zelf kunnen bestellen, mogelijkheid tot langere lengtes (jaloezieën) aan een stuk.

Wij zijn heel tevreden met jaloezieenverkoop. Alles ging zoals voorspeld en de jaloezieën waren snel gemonteerd en past perfect

Prijs/kwaliteit

hg van rossum