Joris

Fijn bedrijf waar ik mijn aluminium 50mm jaloezieën heb gekocht. Met de gratis samples kon ik goed een keuze maken en de meetinstructie was duidelijk. Goede prijzen en voor dit moment prima... Fijn bedrijf waar ik mijn aluminium 50mm jaloezieën heb gekocht. Met de gratis samples kon ik goed een keuze maken en de meetinstructie was duidelijk. Goede prijzen en voor dit moment prima kwaliteit!
Alleen het transport liet te wensen over: de transporteur liet het pakket achter bij de receptie zonder melding te maken van bezorging en doordat de dop van de koker af was lag een deel van de inhoud buiten de koker (montagemateriaal).

Goede prijs-kwaliteit en gratis samples om vooraf goed je keuze te kunnen maken.

Marjolein

Vorige maand rolgordijnen op maat gekocht

Duidelijk, snelle levering, vriendelijke klantenservice

SVO

Handig en snel

Eenvoudig en goede meetinstructie

Bob

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede verhouding prijs-kwaliteit

Sandra van Oossanen

Goede website, duidelijke instructies, eenvoudig zelf te meten en bestellen.

Goede website

Noa Veeger

Er werd niet altijd direct gereageerd op mailcontact. Voor mensen als wij, zonder haast of urgentie, was dat geen enkel probleem. Het telefonisch contact was bijzonder prettig! En uiteindelijk de... Er werd niet altijd direct gereageerd op mailcontact. Voor mensen als wij, zonder haast of urgentie, was dat geen enkel probleem. Het telefonisch contact was bijzonder prettig! En uiteindelijk de luxaflex die we geleverd kregen, is echt ontzettend mooi!

Prachtige producten! Goede telefonische bereikbaarheid en hulp.

Kees Hummel

Prima webwinkel

Goede service

Petra

Goed afgehandeld en vlot geleverd

Producten precies op maat geleverd

Op het moment van bestelling werkte de site niet. Daar was het bedrijf niet van op de hoogte. Pas na een vraag van mij kwam het bedrijf er achter. Op zich werd de mogelijkheid geboden om de... Op het moment van bestelling werkte de site niet. Daar was het bedrijf niet van op de hoogte. Pas na een vraag van mij kwam het bedrijf er achter. Op zich werd de mogelijkheid geboden om de bestelling per e-mail te doen wat op zich goed is gelukt.

Ik wilde een jaloezie van 16 mm. Pas na het bestellen werk ik op de hoogte gesteld dat die niet in de kleur leverbaar was die ik wilde.

De jaloezie werd eerder bezorgd dan was aangegeven en ik had verwacht.

Duidelijkheid rondom de levertijd enz.

LB

Zeer goede ervaring. 3 Perfect fit rolgordijnen besteld. 1 bleek iets te smal geleverd te zijn. Gebeld en gratis een nieuwe ontvangen

Overzichtelijke site en goede uitleg aan de telefoon