Sandra van Oossanen

Goede website, duidelijke instructies, eenvoudig zelf te meten en bestellen.

Goede website

Noa Veeger

Er werd niet altijd direct gereageerd op mailcontact. Voor mensen als wij, zonder haast of urgentie, was dat geen enkel probleem. Het telefonisch contact was bijzonder prettig! En uiteindelijk de... Er werd niet altijd direct gereageerd op mailcontact. Voor mensen als wij, zonder haast of urgentie, was dat geen enkel probleem. Het telefonisch contact was bijzonder prettig! En uiteindelijk de luxaflex die we geleverd kregen, is echt ontzettend mooi!

Prachtige producten! Goede telefonische bereikbaarheid en hulp.

Kees Hummel

Prima webwinkel

Goede service

Petra

Goed afgehandeld en vlot geleverd

Producten precies op maat geleverd

Op het moment van bestelling werkte de site niet. Daar was het bedrijf niet van op de hoogte. Pas na een vraag van mij kwam het bedrijf er achter. Op zich werd de mogelijkheid geboden om de... Op het moment van bestelling werkte de site niet. Daar was het bedrijf niet van op de hoogte. Pas na een vraag van mij kwam het bedrijf er achter. Op zich werd de mogelijkheid geboden om de bestelling per e-mail te doen wat op zich goed is gelukt.

Ik wilde een jaloezie van 16 mm. Pas na het bestellen werk ik op de hoogte gesteld dat die niet in de kleur leverbaar was die ik wilde.

De jaloezie werd eerder bezorgd dan was aangegeven en ik had verwacht.

Duidelijkheid rondom de levertijd enz.

LB

Zeer goede ervaring. 3 Perfect fit rolgordijnen besteld. 1 bleek iets te smal geleverd te zijn. Gebeld en gratis een nieuwe ontvangen

Overzichtelijke site en goede uitleg aan de telefoon

Martin

Kwalitatief een prima product geleverd 100% conform de bestelling.

Koen

Zeer vlotte verkoop en mooi product. Doordat de afmetingen van het gevraagde product nogal uitzonderlijk waren, heb ik ook telefonisch contact gehad met de klantendienst. De vrouw aan de telefoon... Zeer vlotte verkoop en mooi product. Doordat de afmetingen van het gevraagde product nogal uitzonderlijk waren, heb ik ook telefonisch contact gehad met de klantendienst. De vrouw aan de telefoon was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Snelle levering, prima kwaliteit

goede kwaliteit, juiste maten, snelle levering

Nico van Ooijen

Ik heb dit bedrijf via internet gevonden, en vond het prettig dat ik mijn rolgordijn zelf makkelijk kon samenstellen.
Alles is duidelijk en makkelijk in te stellen.

Na mijn bestelling werd ik nog gebeld na aanleiding van mijn opgave van de hoogte van de kindveiligheid. Zeer attend vond ik.
Werd ook zeer vriedelijk geholpen, en namen alle tijd voor mijn...
Werd ook zeer vriedelijk geholpen, en namen alle tijd voor mijn verdere vragen.