Wat vond je van de locatie?
7.2/10
Wat vond je van de catering?
7.8/10
Wat vond je van de service?
7.4/10

NS - Sophie Verberne

In de voorbereiding was de samenwerking helemaal top! Was makkelijk schakelen, er werd meegedacht en naar oplossingen gezocht/gekeken.
Tijdens het event vond ik de afstemming met de...
Tijdens het event vond ik de afstemming met de floormanager heel fijn, met de catering had beter gekund. Er werd langs elkaar heen gewerkt, en de bediening was niet altijd even professioneel.

TogetherNS

Salure

De locatie is perfect, centraal gelegen en goed bereikbaar. Ook de mensen op de vloer (dutymanager, Theatermeester en Catering) doen hun best om een goede ervaring te geven. Stuk voor stuk ervaren... De locatie is perfect, centraal gelegen en goed bereikbaar. Ook de mensen op de vloer (dutymanager, Theatermeester en Catering) doen hun best om een goede ervaring te geven. Stuk voor stuk ervaren mensen met passie. De zaal van het theater al wat minder. De stoelen kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken en voor techniek hebben we een externe partij moeten inhuren om al onze wensen uit te kunnen voeren. De contacten en communicatie voorafgaand aan ons event waren echter bedroevend. Er bleken steeds zaken te komen waar extra voor betaald moest worden (Zelfs internet?!!?). Er was veel ook niet mogelijk of alleen als we het zelf inhuren (gebruik van borden, kopjes en bestek). En sommige zaken waren volgens de accountmanagement niet mogelijk en bleken vervolgens door de mensen op de vloer (techniek in dit geval) snel geregeld te kunnen worden. Al met al best wat potentie want zoals gezegd de locatie is perfect. Geef de inventaris een opfrisbeurt en leer de mensen vooraf iets meer klantgerichtheid. Als dit is gelukt komen we graag nog een keer terug. Tot die tijd zoeken we een andere locatie.

Celebrate Innovation Together

Lesley van Lierop

Ik heb een prettige samenwerking met de jaarbeursgehad, helaas dat de ICT minder goed ervaren is.

SWAB

Stichting Calpam-Pensioenfonds

Hele fijne samenwerking. Niets is teveel en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Deelnemersdag

ProMedia

Samenwerking naar aanleiding van het event was top, op de dag zelf wat hick-ups

Inspiratiesessie Bouwlogistiek

Panteia

Enigszins teleurstellend. De uitstraling van de gehuurde ruimte en de algemene ruimte op de 4e etage was niet wat ik mer er op basis van de website van had voorgesteld. De moderne stijl van de... Enigszins teleurstellend. De uitstraling van de gehuurde ruimte en de algemene ruimte op de 4e etage was niet wat ik mer er op basis van de website van had voorgesteld. De moderne stijl van de foto's op de site bleek in de praktijk meer een sfeerloos 'klaslokaal in een verlaten school' look. Catering in de ruimte was er niet, alles moest buiten worden gehaald. De voorzieningen voor de lunch break stonden ver weg van de ruimte, waardoor het onduidelijk was of dit voor ons was. Locatie naast Utrecht CS is wel goed, al was niet duidelijk dat de achteringang dicht zou zijn. Van daaruit onduidelijke bewegwijzering naar de hoofdingang (bij "ingang om de hoek" denk ik niet aan roltrappen omlaag, doorlopen en daar de hoek om). Catering voor borrel was wel goed, zij het in een sfeerloze ruimte.

Panteia Regenboogsteden

Vereniging voor Statistiek en Onderzoek

Prettige behulpzame mensen, de techniek is heel goed. Onze laatste wensen (laatste versie draaiboek) waren helaas niet meer doorgekomen op de vloer, daardoor hadden we in sommige zalen stoelen... Prettige behulpzame mensen, de techniek is heel goed. Onze laatste wensen (laatste versie draaiboek) waren helaas niet meer doorgekomen op de vloer, daardoor hadden we in sommige zalen stoelen tekort. De gong stond wel in het dagboek maar werd een aantal keren vergeten.

Naam event

VSO congres Kennis als vermogen - aan de slag in lerende organisaties

NVO

Heel prettig contact, duidelijk en snel.

NVO supervisorenbijeenkomst

ADSU

We hebben een super evenement gehad en danken de Jaarbeurs en vooral Kelly en Mathijs voor het zo geweldig meedenken en voor de geboden flexibiliteit. Heel fijn om met jullie samen te werken! We hebben een super evenement gehad en danken de Jaarbeurs en vooral Kelly en Mathijs voor het zo geweldig meedenken en voor de geboden flexibiliteit. Heel fijn om met jullie samen te werken!

Onze dank is groot! Tot een volgend evenement :-)

ADSU FUIF

Carla Schenk Patiënten Communicatie

Prettige samenwerking, fijne medewerkers die ook goed meedenken

Hypofysecongres