Wat vond je van de locatie?
Wat vond je van de catering?
Wat vond je van de service?

Wendy Hugoosgift Contreras

Goede service instelling van medewerkers. Ter plekke moest er nog wel veel overlegd/gecheckt/bijgesteld worden. Ook was de plek van de catering (koffie bij ontvangst) ten opzichte van de zaal wat... Goede service instelling van medewerkers. Ter plekke moest er nog wel veel overlegd/gecheckt/bijgesteld worden. Ook was de plek van de catering (koffie bij ontvangst) ten opzichte van de zaal wat ver en niet duidelijk gemarkeerd (liep door elkaar met andere events). Bij de borrel werd dit goed opgelost met een aparte tafel in de buurt van de zaal.

Naam event

TFHC Health Holland sessies Europe Meet up & MDR (14062023)

fsdc

Duur

examen

ROM Utrecht Region

Mijn ervaring is goed. Het contact met alle verschillende contactpersonen van de afdelingen heb ik minder goed ervaren. Bij afwezigheid van de één, werd me te laat duidelijk wie er dan... Mijn ervaring is goed. Het contact met alle verschillende contactpersonen van de afdelingen heb ik minder goed ervaren. Bij afwezigheid van de één, werd me te laat duidelijk wie er dan verantwoordelijk was. Ook in het ontwerp van/de communicatie over de stand duurde dit te lang.

Zorg & ICT beurs

VZVZ

Dit jaar is de bezetting van de crew op voorhand een stuk beter. Mn Arthur, Astrid en Sharon waren goed bereikbaar en snel in hun reacties wat heel fijn was. Ook op de dagen zelf was Arthur snel in... Dit jaar is de bezetting van de crew op voorhand een stuk beter. Mn Arthur, Astrid en Sharon waren goed bereikbaar en snel in hun reacties wat heel fijn was. Ook op de dagen zelf was Arthur snel in het 'regelen' van zaken.
De prijzen van de catering op de beurs zijn echter schandalig hoog. Een panini van 8,- of een poke bowl van 10 plus euro gaat nergens meer over.
Sinds vorig jaar (dacht ik) moeten de webshopfacturen op voorhand betaald worden. Dit vind ik een slechte zaak en heel klantonvriendelijk. Want welke medewerker heeft een creditcard van de zaak om te kunnen betalen?? Elke grotere organisatie heeft een betaalproces, je kunt dan niet 'zomaar' even 1500,- betalen of laten betalen. Dat geeft veel gedoe en extra werk. Groot minpunt.

Zorg en ICT

Joke Velema

Een aantal zaken waren niet in de zalen aanwezig, klokken die niet werken, stiften niet aanwezig etc.

Hart- en Vaatagenda

RvA

Gewoonweg goed geregeld, klant-en servicegericht. Afspraak is ook afspraak

RvA

Reactie Jaarbeurs:

Dank voor je feedback!

Enactus Netherlands

Enorm tevreden met de samenwerking en de service van de Jaarbeurs. Alle collega's zijn enorm gastvrij en klantvriendelijk.

Enactus National Exposition 2023

Reactie Jaarbeurs:

Bedankt voor je feedback!

Rabobank Melina Spina

Alles is goed verlopen en de service was top.

Leiderschapsweek

Marieke Zijlstra

Het was goed geregeld, het enige wat ik terug hoorde is dat het toetje wat machtig was.

Sectie kinder-MDL NVK

Novadoc

Al meerdere keren ons event hier georganiseerd. Van de accountmanager tot de gastvrouw en barpersoneel op het event zelf, erg fijn contact en heel behulpzaam. Fijn om met jullie samen te werken.

Think Benelux 2023