Wat vond je van de locatie?
Wat vond je van de catering?
Wat vond je van de service?

4 nov. 23 naar Kreadoe geweest. Zeer weinig mogelijkheden om drinken te kopen. En geen bordjes naar de uitgang te vinden!

kreadoe

iPH

Heel fijn in de aanloop naar het event en een fantastische floormanager op de dag zelf

iPH-Congres

Samenwerkende Gezondheidsfondsen

Alles netjes op tijd, goed verzorgd en flexibele catering

Beoordelingscommissie ZonMw SGF

Van der Molen E.I.S.

Gastvrij, goed verzorgd en heerlijk vega diner

Diner 10 jaar MVO Managers van het Jaar verkiezing

Reactie Jaarbeurs:

Bedankt voor de mooie woorden!

Liesting

Het nummer op de sleutelhanger was niet in gebruik. Gelukkig hing er in de gang nog een nummer. De benodigde hulp kwam dus dat is goed geregeld.

NOVA instrumentatie dag

Shahira Ramsaran

Het positieve is dat de reacties op mails snel waren en het telefonisch contact ook. Ook was de catering goed aan koekjes, fruit etc. Wat een beetje tegenviel is het meedenken met de indeling,... Het positieve is dat de reacties op mails snel waren en het telefonisch contact ook. Ook was de catering goed aan koekjes, fruit etc. Wat een beetje tegenviel is het meedenken met de indeling, waardoor ik uiteindelijk zelf met een tekening moest komen waarvan ik vond dat dit door de Jaarsbeurs zelf had kunnen worden bedacht. Het argument was dat het niet zou passen, maar uiteindelijk paste het makkelijk. Ook werd gezegd dat de stoelen aan elkaar vast zaten vanwege brandveiligheid en onze bedachte indeling absoluut niet kon, maar eenmaal op locatie was dat niet het geval. Dus het meedenken had al met al wat flexibeler gekund vind ik. Daarnaast klopte de tijd van de pauze niet die de cateringmedewerker had doorgekregen niet met wat wij hebben aangegeven in de mail waardoor de catering er niet op tijd stond als we hier niet zelf de cateringmedewerker op hadden aangesproken. Ook bleek toen we het koffieapparaat gingen gebruiken, dat de slang van de melk het niet deed. Voor ons als organisatoren was het daarom erg stressvol dat we overal bovenop moesten zitten in plaats van dat dit proactief door de jaarbeurs zelf werd geregeld en op voorhand werd gecontroleerd. Tenslotte hadden we gevraagd om een registratietafel, die er ook stond bij aankomst, maar letterlijk 2 minuten na het betreden van de zaal en terug naar de gang lopen, was die registratietafel ineens verdwenen, Wie die heeft gepakt, geen idee? Daardoor verliep de binnenkomst van de collega's en het registreren ervan niet zo soepel als gehoopt, omdat we met twee personen aan een staantafel moesten staan bij deur in plaats van dat 1 iemand kon zitten aan de tafel met de naametiketten. Op af te sluiten met wat positiefs: het was wel fijn dat toen we belden voor een microfoon, de persoon snel ter plekke was.

Netwerkbijeenkomst Omgevingswet Gemeente Utrecht

Charlotte Wille

Ons event is super verlopen. De klanten waren heel blij!

Clinisys Cutomer Summit 2023

Judith Cappendijk

Uitstekende samenwerking, flexibel en denken goed met je mee

Waterbouwdag

Guus Feron

Er lijkt een grote afstand te zitten tussen management en eigen mensen op de vloer.

Congres externaliserend gedrag

Vincent Huijboom

Onverwachts worden er hoge kosten gerekend voor gebruik van twee extra stekkerdozen

Bijeenkomst ProRail_Thales