Wat vond je van de locatie?
Wat vond je van de catering?
Wat vond je van de service?

Oncode Accelerator

Contact vooraf met Lieke Martens is zoals ik gewend ben, fijn en kordaat. Tijdens de dag zelf aardige medewerkers dus kortom, goede middag gehad.

Oncode

Stichting Rouwkost

Ontzettend goede begeleiding van o.a. Fleur in de voorbereiding en Ilma ter plaatste. Een grote dankjewel voor deze vrouwen!

Wereldlichtjesdag

GGD GHOR NL

Fijn contact met Lisanne gehad om e.e.a. af te stemmen

Naam event

Dag van de team ondersteuners en dokters assistenten

Groendus

Fijn dat er vrij last minute een locatie beschikbaar was voor ons event en dat er snel geschakeld kon worden. Maar het was de eerste keer dat we hier iets organiseerden en er was vrij weinig tekst... Fijn dat er vrij last minute een locatie beschikbaar was voor ons event en dat er snel geschakeld kon worden. Maar het was de eerste keer dat we hier iets organiseerden en er was vrij weinig tekst en toelichting. We moesten achter veel zelf aanzitten. Bovendien was de beschrijving van de cabaret-opstelling niet duidelijk geweest, waardoor het niet werkbaar bleek te zijn voor ons event. De 'kleine' tafeltjes waren best groot, waardoor mensen niet achter het tafeltje konden zitten en er dus last minute weer moest worden omgebouwd om iedereen een zitplek te kunnen bieden (waar vervolgens weer kosten voor in rekening gebracht werden; meer dan mij ter plekke was verteld). Bovendien was ook niet duidelijk gemaakt dat geluid / microfoons niet inbegrepen waren, waardoor we op de factuur werden verrast met kosten van 3 microfoons á 110 euro per stuk. Al met al is de locatie top qua bereikbaarheid, maar de prijs-kwaliteit verhouding valt niet zo goed uit.

Groendus inspiratiesessie

Febe Hendriks

De samenwerking met Bas Sterrenburg was voor dit evenement erg fijn. Snel schakelen en ook meedenken! Wel vond ik het Julianagebied erg verouderd en 'saai'. Dit hebben we ook van veel bezoekers... De samenwerking met Bas Sterrenburg was voor dit evenement erg fijn. Snel schakelen en ook meedenken! Wel vond ik het Julianagebied erg verouderd en 'saai'. Dit hebben we ook van veel bezoekers gehoord. Ook was de lunch niet helemaal aansluitend op de bezoekers, een punt voor de volgende keer.

OV Congres

HOEZO! Projectmanagement & Congresorganisatie

We hebben een goede ervaring met ons congres bij de Jaarbeurs. De prijzen liggen hoog, in verband met de goede ligging van de locatie. De service is ons vooral heel goed bevallen, de medewerkers... We hebben een goede ervaring met ons congres bij de Jaarbeurs. De prijzen liggen hoog, in verband met de goede ligging van de locatie. De service is ons vooral heel goed bevallen, de medewerkers zijn allemaal ontzettend behulpzaam. Wij hebben met de eventmanagers Ilma en Martine gewerkt en vanuit de catering met Jennifer en Beau. Allemaal hebben ze ons heel erg goed geholpen, heel fijn!

Divosa Najaarscongres

Euroforum

Hele fijne samenwerking. In het voortraject werd er snel gereageerd op vragen en werden alle wensen doorgevoerd. Tijdens het congres ook fijn aanspreekpunt voor vragen. Catering was prima.

Nationaal Waterstof Congres

Flynth

Het was erg goed geregeld. Alleen kregen we terug dat de lunch niet zo goed was.

Carrieredag Flynth

Gerrit Lauwers

Het is prettig samenwerken van techniek tot duty manager allemaal capabele mensen.

OSIRIS Klantendag

St. Kennisnetwerk CVA Nederland

Hulpvaardig, denken mee, keurig geregeld

CVA/NAH symposium: 'Toekomstbestendige zorg voor mensen met NAH'