Wat vond je van de locatie?
Wat vond je van de catering?
Wat vond je van de service?

Inge van Drongelen /Carend

Ontzettend prettig

Naam event

congres leven toevoegen aan de dagen

Inze- Anne Haagen

HIM SKML nabespreking

Maaike Verdoes

Allemaal zeer professionele, gemotiveerde, enthousiaste en lieve mensen!

MIE 2024

Jaap van den Brandhof

De samenwerking met Bas bevalt heel goed.

Power BI Gebruikersdagen

Paula Horvers

Geweldige service. Alles is bijna mogelijk bij de Jaarbeurs. Fijn ook dat er tot het laatste moment nog meegedacht wordt en heel flexibel om gegaan wordt met wijzigingen. Kortom: geweldig!

Ledenraad

Biotech Booster

Op de verhoging tussen prijs indicatie en uiteindelijke offerte van 1000 euro door jaar wisseling na ben ik erg tevreden

Nationaal Biotech Booster Event

Reismedia

Fijne mensen. Pakken alles op wat er wordt gevraagd

Career Experience

KNMP

Onze ervaring met de Jaarbeurs is altijd positief, grotendeels dankzij het uitstekende personeel en de sfeer. Misschien wat benodigde aandacht voor enkele verbeteringen aan de catering en een focus... Onze ervaring met de Jaarbeurs is altijd positief, grotendeels dankzij het uitstekende personeel en de sfeer. Misschien wat benodigde aandacht voor enkele verbeteringen aan de catering en een focus op een aantal duurzaamheidspraktijken. Verder helemaal top!

KNMP Najaarscongres

Gemeente Utrecht

Ik ben heel tevreden over mijn contacten met Jaarbeurs.

Rx.Mission trainingen/-bijeenkomsten

Techniek Nederland, Linda Hartensveld

De samenwerking tussen Techniek Nederland en de Jaarbeurs is deze editie nog meer geïntensiveerd. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Er is geluisterd naar ons ideeën op onder andere het gebied... De samenwerking tussen Techniek Nederland en de Jaarbeurs is deze editie nog meer geïntensiveerd. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Er is geluisterd naar ons ideeën op onder andere het gebied van catering. Daarnaast zijn we intensief betrokken geweest bij de inhoud van de lezingen dat geresulteerd heeft in goede bezoekersaantallen.

VSK 2024