Contact

Ron Dix

Makkelijk en vlekkeloze afhandeling

afhaalpunt verduidelijken door bord

J Bruining

Snelle verzending en duidelijke beschrijving

Ga zo door

Robert G.

Goede ervaring.

Niet duidelijk over de bezorgtijd. Track en trace met post.nl liet lang op zich wachten met de juiste informatie.

S

Correct en snel

M de Ruijter

Prima!

wim broekhuizen

Goed en snel en zorgvuldig !

Nee zou het niet weten te weinig ervaring met dit bedrijf

R.A blommers

Volgens mij goed en snel met leveren

ja ik wil de volgende keer gelijk een factuur zien met daarop betaalt

Reactie iZi-Deals:

Beste RA Blommers,
Bedankt voor uw reactie, mogelijk is de mail met uw factuur in uw 'spam' of 'ongewenste mail' mappen terecht gekomen. We zullen deze nogmaals aan u toezenden.
Met...
Beste RA Blommers,
team iZi-Deals

Guus van Oor

Fijne tent, prima aanbod met goede prijzen. Vooral goede en duidelijke communicatie en uitstekende aftersales.

Hou dit niveau aan! Chapeau!!

Nvt

Waardeloze bedrijf.

Mijn scharp smart binnen paar maanden defect. Meedere malen aangeven dat verschillende functies niet doen. Moet maar dit moet moet moet mee julkie verantwoordelijk. Waardeloze bedrijf.

Nooit meer jullie troep.

Niets, ze kunnen niet verbeteen dan onzin uitkondigen

Reactie iZi-Deals:

Beste Jamal Hajou,
Bedankt voor deze feedback, ook al is deze helaas niet positief, het helpt ons wel met het verbeteren van onze service.
Ons inziens hebben wij er tot op heden alles aan...
Beste Jamal Hajou,
Ons inziens hebben wij er tot op heden alles aan gedaan om u in alle redelijkheid te helpen waar mogelijk. Helaas kunnen wij niets veranderen aan hoe u dit ervaart. Desalniettemin vinden wij vinden het zeer jammer dat u alles zo hebt ervaren.