Straight-line Leadership Int.B.V.

Een artikel was niet meer voorradig. Ik werd meteen door middel van een mail op de hoogte gestelde en meerdere opties werden mij aangeboden . Goede service en prettige communicatie.

Caroline

Goede en snelle communicatie

Snel contact met her bedrijf

Sharon

Zeer goede service

Snelle levering, leuk ingepakt, aardig kaartje erbij

Margriet

Wat een fijne winkel zowel online als life

Bijzonder smaakvol assortiment

M

Mijn ervaring met Its a present is erg goed. Ik ben meerdere malen in de winkel in Utrecht geweest, nu voor het eerst online iets besteld; alle keren was ik tevreden met mijn aankoop. De online... Mijn ervaring met Its a present is erg goed. Ik ben meerdere malen in de winkel in Utrecht geweest, nu voor het eerst online iets besteld; alle keren was ik tevreden met mijn aankoop. De online aankoop kwam zelfs direct de volgende dag, wat erg fijn was. Het aanbod van producten is divers en erg leuk. Ik kan hier bijna altijd wel terecht voor een creatief cadeau voor iemand of voor iets leuk voor mezelf. Ook is de winkel in Utrecht op een creatieve maar gestructureerde manier ingericht.

Het aanbod is erg leuk en divers.
De site is overzichtelijk en werkt goed.
Het verzenden van de aankoop ging snel.

I.R-M

Levering zoals voorspeld

Leuke, niet alledaagse cadeautjes on t assortiment

De persoonlijke kaart bij bestelling

Kayleigh

Positief, ik ben fan!

Leuke hebbedingetjes, aansprekende marketing, kwalitatieve producten en snelle levering

Nijdeken

Uitstekend!

Goede informatie, snelle levering, leuk om een geschreven kaartje er bij te krijgen!

Ellen

Prima, snel en netjes geleverd!

Goede service

Júlia

Goede, maar de web een beetje ouderwets, ik zou het renoveren.

leuke producten