Frouke

Top

Snel, service en mooie producten

Danielle

Goede service, snel, persoonlijk

goede service, snel, persoonlijk

Monique van Duinen

Geweldige service

Vlg dag al in huis

Triin Roomet

Echt fantastisch! Ik ben zo blij dat ik toevallig een keer in jullie winkel ben gestapt in Utrecht! Dankzij de goede ervaring heb ik via jullie website een heel vet cadeau besteld voor de verjaardag... Echt fantastisch! Ik ben zo blij dat ik toevallig een keer in jullie winkel ben gestapt in Utrecht! Dankzij de goede ervaring heb ik via jullie website een heel vet cadeau besteld voor de verjaardag van een goede vriendin van mij (de RuPaul Drag Race speelkaarten). Ze stuurde mij een voice berichtje op haar verjaardag toen ze het pakketje kreeg met: "OMG, best gift EVEEEER!"
Dus iedereen blij! :)

Jullie hebben hele leuke en bijzondere, originele cadeaus op voorraad die je niet zomaar ergens anders kan vinden. Hele leuke social media hebben jullie ook met de product beschrijvingen. Echt tof... Jullie hebben hele leuke en bijzondere, originele cadeaus op voorraad die je niet zomaar ergens anders kan vinden. Hele leuke social media hebben jullie ook met de product beschrijvingen. Echt tof gedaan! In Utrecht was er een heeeele aardige medewerker van jullie aan het werk en mijn hele ervaring was heel goed.

Goede service, geweldige producten en hele leuke social media! Kan niet beter :)

M

Ik heb een cadeau gekocht voor iemand en dat naar het adres van die persoon laten verzenden. De jarige was er erg blij mee!

Genoeg keuze in de webshop, snelle levering en het product voldoet aan de verwachting.

Maaike

Heel goed!

Snelle service

nvt

Plezierig bedrijf

reageren erg snel via communicatieplatform

Stephanie

Goed!

Leuk assortiment!

claudia ruiz

leuk aanbod, snel, cadeau ingepakt

D.M.

Prima bedrijf, niets op aan te merken

zou het niet weten