Michelle

Heeel snelle levering en prachtig verpakt

Snelle levering en prachtig verpakt

Judith Voorneveld

Heel goede service

Snelle levering en prachtige kadoverpakking

Jasmijn

Goed, snelle levering. Verpakking was wat veel voor het kleine en brievenbus waardige pakket waar wat mij betreft wel wat aan gedaan mag worden. In 2021 lijkt het me niet nodig om een simpel pakket... Goed, snelle levering. Verpakking was wat veel voor het kleine en brievenbus waardige pakket waar wat mij betreft wel wat aan gedaan mag worden. In 2021 lijkt het me niet nodig om een simpel pakket in extreem veel papier te verpakken. Kreeg eerlijk gezegd een beetje schaamte bij het openen van het pakket.

Snelle levering en leuke producten

Reactie Its a present!:

Hoi Jasmijn,
Dank voor je feedback.
We hergebruiken bijna al het papier voor het verzenden/ beschermen van de cadeaus.
Helaas was er onlangs een kalender beschadigd aangekomen bij...
Hoi Jasmijn,
Dank voor je feedback.
Helaas was er onlangs een kalender beschadigd aangekomen bij iemand anders, dus denk dat het daarom extra goed ingepakt was.
Groet,
Mark

Stephanie

Heel blij met de leuke en originele cadeaus die ik heb kunnen kopen voor een vriend!

Goede kwaliteit, snel geleverd, leuk assortiment

Kai

Een uitgebreide assortiment met speciale presents!

Voor het eerst besteld, maar het product heb ik meteen in huis. Het is echt super snel en kreeg ook een persoonlijke kaartje.

Purdey

Helemaal top, makkelijke website, snel bezorgd en gratis leuk ingepakt ;)

service

Sen

Super positief!

Leuke spullen, snelle levering en zeer zorgvuldig en goed ingepakt voor de verzending!

Rhi Deb

Hele fijne website, goede communicatie, snelle afhandeling en levering.
En het allerbelangrijkste super mooie producten en fantastische service.

Dikke aanrader

Goede communicatie

Sebastiaan

Snel, aangename communicatie

Bedankt om mijn openstaande bestelling op te volgen, ik was uit het oog verloren dat ik nog diende te betalen.

Maaike

Erg goed!

Super leuke producten en goede service.