Itec

Prijs-kwaliteitverhouding
7.4/10
Bereikbaarheid (service)

CC De Schalm

Goede machine geleverd, goede service

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

vriendelijk, goede service, prima machine

Redelijk prijzig

renovitho

Overname contract van grenke met overschakeling naar een a3 printer, joran was mijn contactpersoon.
hij heeft de brokken gelijmd die in het verleden veroorzaakt waren, zodat ervoor geopteerd is om de samenwerking te behouden

opvolging van joran

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

printers die van een setting komen, deftig gereinigd afleveren, communicatie met transport beter regelen

Protestantse Kerk

Is eerlijk en duidelijk met adviezen

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Is actief in benadering cliënten

Ik zou het niet weten

Michielsen Advocatuur

Solide bedrijf, afgelopen 10 jaar slechts enkele keer storing gehad die binnen een uur werd verholpen.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Professionaliteit en responstijd bij storing werd supersnel verholpen. Complimenten aan de servicemonteur.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Bij offerte onvoldoende duidelijk gemaakt dat onder afdrukken (wat ik had gezien als printen) ook scans vallen. Betere informatie naar de klant wat nu precies de opbouw is van de totaalafdrukken nu... Bij offerte onvoldoende duidelijk gemaakt dat onder afdrukken (wat ik had gezien als printen) ook scans vallen. Betere informatie naar de klant wat nu precies de opbouw is van de totaalafdrukken nu ook op de tellerstand uitdraai de kleurenprints weer apart worden vermeld. Om volume: printen kopiëren (kleur, zwart wit) en scans voor de gebruiker duidelijk te maken zouden jullie een app moeten ontwikkelen zodat real-time met de staafdiagram hierover informatie kan worden gegeven.

Kwoot

Betrouwbare partner, flexibele opstelling en oplossingsgericht

Oplossingsgerichtheid bij storingen

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

tot nu toe geen verbeterpunten kunnen constateren

Claassen Uitvaartzorg

Notarishuis Hoevelaken

Goede en snelle service

duidelijk en snel

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

we zijn nog maar kort klant bij Itec, tot nu toe niets op aan te merken

Labos bv

Ik ben jaren lang klant geweest van dit bedrijf. De apparatuur is prima in orde. Werkt altijd en als er storingen zijn lossen ze dit netjes op. Wel een keer een probleem gehad maar dat werd... Ik ben jaren lang klant geweest van dit bedrijf. De apparatuur is prima in orde. Werkt altijd en als er storingen zijn lossen ze dit netjes op. Wel een keer een probleem gehad maar dat werd uiteindelijk opgelost.

Prima apparatuur

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Iets sneller reageren zou wel lekker zijn.

Teamwork Technology

Goed telefonisch geholpen en meegedacht over het verlengen van het huidige contract.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Goede prijs en netjes geholpen

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Als er aangegeven word na een aantal maanden teruggebeld te willen worden voor het verlengen van het contract, dit ook te doen. En niet wekelijks terugbellen.