Goede communicatie.

Communicatie

Zeer tevreden

Zeer snelle levering en zeer goede kwaliteit product

HAROLD ZWART (HUISARTSEN PRAKTIJK EMMER-COMPASCUUM)

Tas binnen 24 uur ontvangen, prachtig leer en een mooie kleur. Geleverd met beschermende creme, doek en borstel, top.

Mooie collectie !

Prima; duidelijk en snel.

Mooi en exclusief pakket; zeer verzorgd

Ik had mijn tas de ochtend na de bestelling al in huis. Erg mooi en degelijk materiaal voor een alleszins redelijke prijs (elders in Europa zijn dezelfde tassen een stuk duurder). Omdat ik twijfelde... Ik had mijn tas de ochtend na de bestelling al in huis. Erg mooi en degelijk materiaal voor een alleszins redelijke prijs (elders in Europa zijn dezelfde tassen een stuk duurder). Omdat ik twijfelde over de kleur heb ik later nog een andere kleur besteld en die gehouden en de eerste teruggestuurd. Was allemaal geen probleem. Plezierig zakendoen zo.

Klantenservice, prijs-kwaliteitverhouding

De kleuren van de tassen kloppen met de plaatjes maar in 'gewoon' licht (dus niet in een fotostudio) komen de kleuren net wat anders uit. Om het kiezen makkelijker te maken zou het misschien een... De kleuren van de tassen kloppen met de plaatjes maar in 'gewoon' licht (dus niet in een fotostudio) komen de kleuren net wat anders uit. Om het kiezen makkelijker te maken zou het misschien een idee zijn om ook een foto bij daglicht te maken van het product zoals het er 'werkelijk' uitziet

Bart

Die avond besteld, volgende dag reeds thuis bezorgd! (België)
Zeer mooi product (Leren rugzak "Phuket", Cognac-kleurig)!
Zeer tevreden klant :-)

Bart

Niels van Tol

Geen eerdere ervaring

- Informatie op website, zowel desktop als mobiel, zijn uitgebreid en makkelijk toegankelijk
- Op werkdagen voor 16:00 uur besteld zelfde dag verzonden
- Geen verzendkosten
-...
- Op werkdagen voor 16:00 uur besteld zelfde dag verzonden
- Geen verzendkosten
- Produkten worden keurig verpakt
- Gratis onderhoudsset

Bij mijn bestelde leren aktetas "Prato" staat een beschrijving (met foto) dat deze houders voor één of twee pennen zou bevatten, echter die zijn in de geleverde tas niet aanwezig. De binnenkant is... Bij mijn bestelde leren aktetas "Prato" staat een beschrijving (met foto) dat deze houders voor één of twee pennen zou bevatten, echter die zijn in de geleverde tas niet aanwezig. De binnenkant is derhalve anders op de foto dan de uiteindelijke tas. Is overigens verder geen probleem.

Oneline

Hilde Kokshoorn

Goeie service, mooi product, heel vriendelijke en snelle communicatie

De gekochte tas is heel mooi. Verder was de service en de communicatie heel correct en snel en behulpzaam. Prettig!

Als een product niet op voorraad is, misschien goed om dat te vermelden. Scheelt gedoe en teleurstelling (ook al is dat in dit geval goed afgelopen)