Vlotte levering ! Alles prima !

Caelen

Zeer correcte en vlotte afhandeling van de bestelling.de foto's liegen niet.je krijgt super kwaliteit ? zeer tevreden klant!

Ineke

Goede ervaring. Reistas was aanvankelijk niet direct leverbaar, maar ik werd daarover goed geïnformeerd en de zending kwam precies zoals aangekondigd.

Communicatie, toen directe levering niet mogelijk was

Niet

Super snelle levering
Geweldige tas

Producten vergelijken naast elkaar

Gunther C

Alles top!
Vlotte afhandeling, snelle levering, goede communicatie, prima service

Zeer snelle levering + goede communicatie en service

Betrouwbare en duidelijke site, goeie productomschrijving.

Hele snelle levering

Geen verbeterpunten en tips.

Mooie tas gekocht.

Na bestelling snel bericht ontvangen dat mijn kleurkeuze niet op voorraad was. Andere kleuren aangeboden gekregen. Hieruit een keuze gemaakt en nu trotse bezitter van prachtige tas in prachtige kleur.

nee

Zuijdplas & partners bedrijfhuisvesting

Zeer goed, gebruiksvriendelijke site

snelle levering en goed verpakt

Goed, snelle levering en netjes verpakt.

Goede degelijke producten. Fijn dat er ook meerdere foto's zijn van binnenkant tas, hiermee krijg je een beeld van de afwerking en indeling. Dit heeft mij overtuigd om de tas online te kopen.

Foto's kunnen qua belichting beter, ook foto met een persoon die de tas draagt geeft een idee hoe groot de tas is.
De tas die ik bij jullie heb aangeschaft ziet er in het echt mooier uit dan...
De tas die ik bij jullie heb aangeschaft ziet er in het echt mooier uit dan op de foto. Is natuurlijk wel een leuke verrassing als je de tas uit de doos haalt.

Bijzonder mooie rode rugzak Bangkok. In het echt mooier dan op de foto. Perfect afgewerkt en van stevig leer.

Snelle levering, goed verpakt.

Toegankelijkheid / duidelijkheid bestelproces ( invoervelden en bevestiging) makkelijker maken.