Dolf Noordeloos

Positief. Snelle afhandeling, mooi product, netjes verpakt met leuke extra's.

Presentatie van het product met leuke extra's, geweldige kwaliteit van het geleverde. Echt mooi!

Eigenlijk niet, nee....... Een zeer tevreden klant

Susanna

De tas was en kadoo voor mijn man voor zn verjaardag. Op tijd geleveerd en mooi ingepakt!
En hele mooie tas van goede kwaliteit.
Mijn man was er super blij mee!
Alsnog...

En hele mooie tas van goede kwaliteit.
Mijn man was er super blij mee!
Alsnog bedankt voor de goede service! Groet , Susanna

Snelle reactie met mail!
Goede service!

Prima service, persoonlijk, snel en flexibel,
mooie tassen:)

persoonlijke contact

foto van de tas samen met een persoon nemen zodat de grootte ervan inzichtelijker wordt

J. Venema

Duidelijke internetsite. Snelle bezorging.

Zie hiervoor.

Heel snelle levering.
Een schitterend produkt!

Kwaliteit: uitstrkend

Tom

Ik heb in 2015 een tas, type Napoli, gekocht. Helaas bleek na ontvangst dat het stiksel niet helemaal goed was afgewerkt. Na melding van deze tekortkoming kreeg ik zonder probleem direct een nieuwe... Ik heb in 2015 een tas, type Napoli, gekocht. Helaas bleek na ontvangst dat het stiksel niet helemaal goed was afgewerkt. Na melding van deze tekortkoming kreeg ik zonder probleem direct een nieuwe tas thuis gestuurd.
Na enkele maanden bleek dat de nieuwe tas niet rechtop te kunnen blijven staan, zowel mét als zónder mijn spullen erin. Ook dit heb ik weer gemeld aan ItaliaanseTassen.nl en ook nu werd er weer adequaat gereageerd. In eerste instantie is geprobeerd de tas te repareren, maar dat bleek niet mogelijk. Vervolgens werd in goed overleg besloten dat ik een andere tas kon uitkiezen. Inmiddels ben ik meer dan tevreden met mijn nieuwe tas, type Urbino.

De communicatie is snel en vriendelijk.

Erg goed

goede communicatie, alles netjes en op tijd geleverd.

Als er iets niet op voorraad is, misschien even op het internet melden van te voren?

Uitestekend.

Duidelijke productomschrijving.

Snelle levering, mooi verpakt en compleet met verzorgingsproducten

Snelle communicatie en laagdrempelige retourprocedure

verschillende kleuren van de tassen kunnen wellicht iets uitgebreider in beeld gebracht worden, met name als de ritskleur en overig beslag bij andere kleuren van hetzelfde model afwijken