Tim van Schaijk

Tas gekocht op deze site. Er was een klein probleem met de schouderband, na contact op te nemen met de klantenservice werd dezelfde dag nog een nieuwe schouderband opgestuurd.

Goede klantenservice

Zeer goed

Zeer snelle levering, duidelijke tracking. Product is zoals op de website beschreven.

Normaal

veel tassen.

Tas gekocht

Vriendelijke, directe en relevante reactie op alles

nee

Monique

snelheid van bevestiging en van het leveren

de tassen wijken qua uiterlijk iets af van de foto's op de site. Weet niet of daar nog iets in te verbeteren is?

Snelle afhandeling met goede service

Michiel Reijnoudt

Leren reistas 'Francoforte XL 2,5 jaar in bezit.
Leren reistas 'Francoforte XL 2,5 jaar in bezit.
Kwaliteit van de tas laat te wensen over. De rits ligt er na 2.5 jaar uit. Deze tas kost 350 euro. Ik vind dat niet kunnen. Ik gebruik de tas 6 keer per jaar voor reizen van een week en hij gaat uitsluitend mee als handbagage. De garantie is 1 jaar op deze tas. daarnaast lieten de noppen onder de tas al na ongeveer 1,5 jaar los. Het leer is van goede kwaliteit maar de rest dus niet. Dit maakt de tas dus helaas onbruikbaar na zo'n 2 jaar.

Spoedige levering

Reparatie service aanbieden

Max

Snelle reacties op mailtjes en zeer klantvriendelijk. Er wordt niet moeilijk gedaan over verzendkosten of eventuele problemen met zendingen.

Geen (onnodige) achterdocht naar de klant, snelle reacties en servicegerichte benadering.

Rita

Zeer goede service
snelle levering

voor een zeer nette prijs heb ik 2 prachtige tassen gekocht

nvt

Goed.

Snelle levering en goede kwaliteit

Paypal optie