Thomas

geen bijz.

Uitstekend

nvt

nvt

Het was voor mij de eerste keer dat ik met dit bedrijf kennismaakte. Prima afhandeling, snelle levering!

prima informatie op de website. duidelijke foto's.

zou ik zo niet weten

Noortje

Naast de bestelling via de webwinkel heb ik ook persoonlijk contact gehad en dat was erg prettig. Italiaanse tassen heeft echt mooie kwalitatief goede producten in huis.

klantvriendelijk en kwalitatief goede produkten

Ik had graag een orderbevestiging ontvangen en een reactie op mijn mail op prijs gesteld. Dan had ik geweten dat de bestelling goed verwerkt werd.

Mooie, goed uitziende, professionele shop. Het vertrouwen dat ze me hiervoor gaven, hebben ze ook helemaal waar gemaakt: snelle levering, duidelijke info. Klantenservice en aftersales heb ik niet... Mooie, goed uitziende, professionele shop. Het vertrouwen dat ze me hiervoor gaven, hebben ze ook helemaal waar gemaakt: snelle levering, duidelijke info. Klantenservice en aftersales heb ik niet hoeven testen, alles verliep vlekkeloos!

ga zo door!

Hele goede ervaring met italiaansetassen.nl. Persoonlijk contact, snelle levering, product in perfecte staat.

Persoonlijk contact om levering sneller mogelijk te maken

Een nog grotere collectie zou fijn zijn :)

Uitstekend

Had per ongeluk de verkeerde kleur besteld, maar dit kon direct worden hersteld. Super!

Marianne

Uitstekende servies, goed advies, snelle levering en prachtige producten

Patricia van Lanen

Prachtige tassen en een duidelijke site. Graag een aanpassing van de bedragen, dan worden er meer besteld :)

Mooie tas, erg luxe met leercreme en tas e.d.

De doos zelf is weer erg sober. zou iets luxer en passender mogen zijn door kleurgebruik of logo