Snelle bezorging, mooi product. Gewoon prima!

Eric

Had per ongeluk bestelling dubbel geplaatst. Prima snelle reactie.

Helaas een verkeerde tas ontvangen. De maat bleek niet te kloppen en ik kreeg een xl tas.
Wordt omgeruild

Bij een vorige aanschaf geen problemen en alles naar wens. Duidelijke site

Beter opletten bij het verwerken van de bestelling, of het wel de juiste maat is

Michiel Coebergh

Snelle en betrouwbare service en afhandeling bij retourzending

Prima service en snelle afhandeling.

Communicatie

Facturen worden niet voorzien van de nodige vermeldingen : BTW-nummer, vermelding "factuur", etc...

Bijzonder slechte service naverkoop, eens het geld binnen is laten ze je stikken

Slechter dan dit kan echt niet : zeker niet kopen via deze site !!!!!!

Marjon Niessen

Fantastische service! Meedenkend in het proces, als er iets technisch mis gaat. Ze nemen snel contact op en denken mee naar oplossing die voor de klant prettig zijn.
Inmiddels 2 tassen hier...
Inmiddels 2 tassen hier gekocht en deze bevallen beide erg goed. Het leer blijft mooi!

wim de wit

Zéér positief, erg tevreden over de reactie van mijn foutieve bestelling (2x hetzelfde produkt en betaald)
zéer klantvriendelijke benadering, probleem werd direct opgelost en geld binnen 2 dagen retour.

zie bovenstaande
ga door op deze ingeslagen weg.

bestelde tas Caserta (TL 141324) had één nadeel
mijn prachtige pen en potlood (Kado 25 jarig jubileum) pasten niet in de lederen pennenhouder,
oorzaak: te nauw.
vond ik wel erg...
bestelde tas Caserta (TL 141324) had één nadeel
oorzaak: te nauw.
vond ik wel erg jammer!

Website

Ja .... stuur een email ter bevestiging van de verzending van de tas!

Prima.

Straalt kwaliteit uit

De cookies maken dat je wel erg het gevoel krijgt achtervolgt te worden. Niet prettig.