Gonnie Muijs

Mijn ervaring met Italaanse tassen is uitstekend

Niet is het bijzonder het was gewoon goed

De tas die ik heb gekocht heeft een label en dat label lijkt heel erg op dat van Louis Vuitton, ik vind dit jammer. Het is nu net alsof ik andere mensen het idee wil geven dat het een Louis Vuitton... De tas die ik heb gekocht heeft een label en dat label lijkt heel erg op dat van Louis Vuitton, ik vind dit jammer. Het is nu net alsof ik andere mensen het idee wil geven dat het een Louis Vuitton tas is. Tas zonder label of een ander label vind ik fijner.

Frank Rieck

Ik kan iedereen die mooie kwaliteitstassen wil kopen Italiaansetassen.nl van harte aanbevelen. Zelf hebben we er drie prachtige en handige reistassen gekocht voor road-trips in Italiaanse klassieke... Ik kan iedereen die mooie kwaliteitstassen wil kopen Italiaansetassen.nl van harte aanbevelen. Zelf hebben we er drie prachtige en handige reistassen gekocht voor road-trips in Italiaanse klassieke auto's.

Het vriendelijke en persoonlijke advies en de reactiesnelheid is bij het maken van de juiste productkeuze van grote waarde.

Bas Braat

Was de eerste bestelling het geleverde product is van hoge kwaliteit en voldeed aan de verwachtingen.

Informatie voorziening na bestelling is zeer goed

Omdat ik via Google zoekende was naar een bepaalde tas ben ik bij jullie terecht gekomen. Wellicht werken aan naambekentheid door jullie. Oo ik ga het alvast wel doen bij familie en kennissen.

Joost

Prima service en nette levering.

Zeer snelle en correcte levering

Willy Schaerlaeckens

Duidelijke website, mooie produkten voor een eerlijke prijs. Snelle levering. Alles geheel naar verwachting.

Product van hoge kwaliteit, leuke extra's.

Heldere website layout, heldere contactdetails (heel belangrijk), heldere order flows en email bevestiging. Prima levertijd en prima product

Respectief

Heel positief. Gebeld, zelfde dag teruggebeld, twee dagen later alles in orde.

Geertje Gamema

Erg snelle service, prachtige tas!

Prima website, duidelijke informatie, snelle reactie op vragen, enthousiaste reactie en zeer goede service.

Snelle reactie op e-mail met vragen.