Anne

Super service!

Reageren snel en persoonlijk!

Goede complete levering

Nvt

Rob

Prima, goed telefonisch advies en tijdige correcte levering uit Italie.

Een Belg

Mijn bestelling verliep vlot. Geen enkele slechte ervaring gehad met mijn bestelling.

Correct verloop van de bestelling en kwalitatieve producten.

Komt verzend afspraken niet na.

Nee

Afspraak nakomen.

Goede ervaringen. Tweede tas due ik hier hebt gekocht en alleen maar lof voor de producten en bezorging.

Ricardo Verhoeven

Prima ervaring,
goed, duidelijk en naar verwachting

duidelijke site

aanduiding op de site welke artikelen niet voorradig zijn

Persoonlijk contact bij vragen

Retourzenden zou gratis moeten zijn.

Ingrid

Ik ben heel blij met mijn blauwe leren rugzak! Prachtig afgewerkt en mooie details. Verder een snelle levering!

Goede omschrijving van het product en snelle levering. Alles goed afgewerkt en mooie details. Een stevige rugzak waar ik weer jaren mee kan doen. Verder ook nog een onderhoudsset erbij! Dat vind ik... Goede omschrijving van het product en snelle levering. Alles goed afgewerkt en mooie details. Een stevige rugzak waar ik weer jaren mee kan doen. Verder ook nog een onderhoudsset erbij! Dat vind ik hele goede service!

Nee.

LEOWEL

Prima verlopen en de levering was zelfs eerder voldaan.

Dat het van goede kwaliteit leer is en handgemaakt en de model tassen zijn net even anders dan andere tassen en dat maakt het erg speciaal.

Het zou fijn zijn om een gebruikers uitleg erbij te krijgen; bijv hoe vaak smeer je de tas in met de bijgeleverde creme of hoe voor te bereiden op regen of een verhaal over waar het leer vandaan... Het zou fijn zijn om een gebruikers uitleg erbij te krijgen; bijv hoe vaak smeer je de tas in met de bijgeleverde creme of hoe voor te bereiden op regen of een verhaal over waar het leer vandaan komt aangezien dit een erg sterke factor is in het uiteindelijk kopen van de tas.