Telefonisch contact

PHenC

Top!

Ophalen ging soepel

Summa Holding

Goede ervaring. Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen. Snelle en correcte service.

Jeugdbescherming Brabant

Zeer goed

Afstemming datum

HBK B.V.

Perfecte ervaring.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Zeer snelle afhandeling. Tevens fijn dat er werd nagebeld met de vraag hoe bepaalde ingeleverde items moesten worden vernietigd.

I&DT

I&DT

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Alles was helder en duidelijk

Area

Contact via whatsapp ging niet goed. Ik heb hier nooit een reactie op ontvangen. Daarna via linkedIn formulier ingevuld. Daar kwam wel snel een reactie op. De volgende dag stonden jullie al op de... Contact via whatsapp ging niet goed. Ik heb hier nooit een reactie op ontvangen. Daarna via linkedIn formulier ingevuld. Daar kwam wel snel een reactie op. De volgende dag stonden jullie al op de stoep. Dat was wel even snel schakelen, maar ook prima. Enthousiaste mannen die de spullen ophaalden en voor hun geen probleem dat de spullen in de kelder stonden. Ze hebben flink meegesjouwd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Tips: je geeft aan dat jullie ook via whatsapp bereikbaar zijn. Dan moet je er ook voor zorgen dat je een reactie geeft. Anders deze mogelijkheid van de website afhalen.

Ik heb geen...

Ik heb geen telefonisch contact gehad en ook datavernietiging heb ik geen gebruik van gemaakt. Het zijn echter wel verplichte velden in deze enquete. Dus ik ben maar op 3 sterren gedaan. Maar eigenlijk had hier ook een optie nvt bij moeten staan.

Stolwijk Philipsen

Super service snelle reactie en afhandeling

snelle reactie

Adapcare

Mijn ervaring met IT-recycling is, er snel, en adequaat gereageerd op de aanvraag. de goederen worden netjes opgehaald, en binnen een paar dagen volgt de afmelding met de certificaten. ik heb dit... Mijn ervaring met IT-recycling is, er snel, en adequaat gereageerd op de aanvraag. de goederen worden netjes opgehaald, en binnen een paar dagen volgt de afmelding met de certificaten. ik heb dit als zeer prettig ervaren

Sterke punten, verbeterpunten of tips

vond het zeer fijn dat we een overeenkomst konden vinden met de afspraak met het ophalen. ik had wel een telefoontje van de chauffeur verwacht, maar die stond ineens voor de deur.

Softstar

Snel, vriendelijk

Snelle communicatie

SocialDeal

Goede service en afhandeling.