Telefonisch contact
Service opkoop
Service datavernietiging
Onze chauffeur

Vivian Ammerlaan

Offerte opgevraagd voor het ophalen van oude computers en telefoons, alsmede data vernietiging. Kon snel worden ingepland.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Het ophalen ging heel snel, dus dat is fijn. Wel ging het heel grof met een hoop kabaal, wat op kantoor waar mensen telefoneren niet zo handig is.

F.C Zaandam

Zeer positief. Uiterst vriendelijk te woord gestaan en alles is keurig afgehandeld tegen de afgesproken kosten.

Jeffry de Leeuw

Al een aantal keren gebruik gemaakt van de diensten van IT-Recycling en het bevalt goed.
Afspraak makkelijk gemaakt en alles wordt vakkundig meegenomen.
Hardeschijven en tapes worden...

Nee even geen tips

Voort B.V.

Ik heb goed contact gehad met IT-recycling. Per mail snel reactie en de mannen die onze spullen kwamen ophalen waren op de afgesproken tijd, vriendelijk en hebben netjes werk geleverd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Nee, niet direct iets opgevallen.

André Hoffman / Stichting Zuidwester

Gevonden via Google. Backup tapes met data gecertificeerd vernietigen.
De tapes werd opgehaald door de chauffeur, alles werd netjes afgehandeld en ik kreeg heel snel een bevestiging en...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: snelle data vernietiging met daarbij de bevestiging en het certificaat. Officiële verantwoordelijkheidsverklaring van data.
Verbeterpunten: telefonisch ging het wat minder goed. Afspraak goed gemaakt, daarna kreeg ik de vraag of het eerder kon (diezelfde dag), een poging wagen kan natuurlijk geen kwaad. Ik was er niet, dus een collega bereid gevonden, die aan de slag ging. Ik gaf de bevestiging en toen ging het niet meer door en dus kon ik de collega de spullen terug laten zetten.
Maar de reguliere afspraak was prima geregeld. Dus ik ben tevreden en zou dit bedrijf

John Smits

Goede en snelle reactie

nee

Wibo

Goed contact, behulpzaam en netjes afgewerkt

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Was beloofd om half uur voor ophalen gebeld te worden.
Dit is niet gebeurd.

Flower trade consult BV

Afspraak gemaakt. vracht kwam voorrijden volgens afspraak. nette behulpzame medewerkers. zeer goed geregeld.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

afspraak wordt perfect nagekomen.

Angeline van den Broek

Wij communiceren per email. Er wordt altijd snel gereageerd en een afspraak kan snel worden ingepland

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Er wordt snel gereageerd. Fijn dat we soms een reminder krijgen of we nog spullen beschikbaar hebben

JMW

Goede service. De mannen waren zeer behulpzaam en deskundig.