Telefonisch contact
Service opkoop
Service datavernietiging
Onze chauffeur

Ranzijn

Het plannen van een afspraak duurde lang (geen reactie). Toen het telefonisch uiteindelijk geregeld was, is het ophalen van het meubilair snel en goed verlopen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sneller reageren bij aanvraag is wenselijk. Klanten hebben ook een planning.

Houthandel Boogaerdt

Duidelijke communicatie en snelle verwerking van de recycling. Zeer bereidwillig om mee te helpen alles naar de vrachtwagen te brengen.

CTV B.V.

Duidelijke uitleg over hun diensten, duidelijke afspraken, correcte uitvoering

Sterke punten, verbeterpunten of tips

de 2 chauffeurs die bij ons zijn geweest: vriendelijk, behulpzaam en snel. Helemaal top!

Future Electronics. BV

Snel accuraat en zonder poespas

Sterke punten, verbeterpunten of tips

stipt, geen gedoe en weten van aanpakken. Snelle afhandeling

DSP Berends Kantoorsystemen

Snelle reactie en keurig netjes alles opgeruimd

Vivian Ammerlaan

Offerte opgevraagd voor het ophalen van oude computers en telefoons, alsmede data vernietiging. Kon snel worden ingepland.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Het ophalen ging heel snel, dus dat is fijn. Wel ging het heel grof met een hoop kabaal, wat op kantoor waar mensen telefoneren niet zo handig is.

F.C Zaandam

Zeer positief. Uiterst vriendelijk te woord gestaan en alles is keurig afgehandeld tegen de afgesproken kosten.

Jeffry de Leeuw

Al een aantal keren gebruik gemaakt van de diensten van IT-Recycling en het bevalt goed.
Afspraak makkelijk gemaakt en alles wordt vakkundig meegenomen.
Hardeschijven en tapes worden...

Nee even geen tips

Voort B.V.

Ik heb goed contact gehad met IT-recycling. Per mail snel reactie en de mannen die onze spullen kwamen ophalen waren op de afgesproken tijd, vriendelijk en hebben netjes werk geleverd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Nee, niet direct iets opgevallen.

André Hoffman / Stichting Zuidwester

Gevonden via Google. Backup tapes met data gecertificeerd vernietigen.
De tapes werd opgehaald door de chauffeur, alles werd netjes afgehandeld en ik kreeg heel snel een bevestiging en...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: snelle data vernietiging met daarbij de bevestiging en het certificaat. Officiële verantwoordelijkheidsverklaring van data.
Verbeterpunten: telefonisch ging het wat minder goed. Afspraak goed gemaakt, daarna kreeg ik de vraag of het eerder kon (diezelfde dag), een poging wagen kan natuurlijk geen kwaad. Ik was er niet, dus een collega bereid gevonden, die aan de slag ging. Ik gaf de bevestiging en toen ging het niet meer door en dus kon ik de collega de spullen terug laten zetten.
Maar de reguliere afspraak was prima geregeld. Dus ik ben tevreden en zou dit bedrijf