Telefonisch contact
Service opkoop
Service datavernietiging
Onze chauffeur

De Groot en Slot BV

Afspraken worden prima nagekomen, en alle apparatuur is weer netjes afgevoerd voor recycling.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Wat sneller reageren op ophaalverzoek via email. Nu voor de tweede maal zelf achteraan moeten bellen.

Belo Groep

Reageren snel op mails en afspraken worden nagekomen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Snelle reacties op vragen en alle documenten worden netjes opgeleverd.

2-Control

We hadden wat oude hardware, maar wel met vertrouwelijke informatie. Alles is netjes meegenomen (en gesjouwd!). Snelle keurige afhandeling

Castor B.V.

Snel, goed en correct

nee

Anouschka / Axiell

IT-Recycling ingeschakeld voor gecertificeerde datavernietiging na opschoning van ons archief. Bureaus ook af laten voeren, maar dat was redelijk kostbaar.

Stichting Door en Voor

Prima ervaring. Snelle afspraken en opvolging. Niets dan lof!

SVVG de Schutse

Gebeld, en ze kwamen binnen een week een aantal kuub aan elektronica ophalen. Daarbij dat er nog harde schijven vernietigd kunnen worden - die ze er zelf uithalen.. - geweldig!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Helder contact, snelle service. Zeker een aanrader.

M. Zuidgeest

Wij waren niet tevreden over de uitvoering. Meubels werden niet zoals afgesproken gedemonteerd maar door de deuropeningen gedrukt waardoor enige schade aan het verfwerk is ontstaan.

Patrick Schilder / Universiteitsbibliotheek Utrecht

Kordate afstemming, heldere communicatie, enthousiaste engineers die van aanpakken houden. Top!

N. Hassoune

Snel schakelen. Werd snel teruggebeld en er werd voor dezelfde week al een afspraak ingepland. Duidelijke en lage totaalprijs voor het afvoeren van meerdere grote producten. Werd ook duidelijk...