Telefonisch contact

Pensioenfonds Medewerkers Apothekers

Vernietigen van gegevensdragers

Vriendelijke en capabele mensen

Martin Gerrits van Omroep MAX

Erg positief. Van het moment dat ik een aanvraag instuurde via de mail, totdat alles opgehaald werd, verliep het allemaal zo soepel. Iedereen is vrolijk bij IT-recycling en heeft plezier in het... Erg positief. Van het moment dat ik een aanvraag instuurde via de mail, totdat alles opgehaald werd, verliep het allemaal zo soepel. Iedereen is vrolijk bij IT-recycling en heeft plezier in het werk. Dat straalt ervan af - zo erg zelfs dat ze je een zonnebril geven!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Ik zou gebeld worden als ze nog een half uur verwijderd waren van hun bestemming. Ze belden alleen pas toen ze er waren, dus ik was nog een half uur onderweg om ze te ontvangen. Meer een probleem... Ik zou gebeld worden als ze nog een half uur verwijderd waren van hun bestemming. Ze belden alleen pas toen ze er waren, dus ik was nog een half uur onderweg om ze te ontvangen. Meer een probleem voor hen dan voor mij. Het is dus eerder een tip dan een verbeterpunt. Verder was alles naar wens namelijk. En snel!

Wesley Mesch

Zeer tevreden

Goede communicatie

N.Gudde

Prima en adequaat

Sterke punten, verbeterpunten of tips

komt afspraken na en is helder in het voortraject

QPIT

Snel en efficient

Snel, efficiënt en klantvriendelijk

HPS Solutions

Na een telefonisch contact afspraak direct geregeld. Duidelijke taal en de chauffeur help graag een handje mee. Ook de optie om pallets met opbouw na te leveren is geen probleem. Uiteindelijk snel... Na een telefonisch contact afspraak direct geregeld. Duidelijke taal en de chauffeur help graag een handje mee. Ook de optie om pallets met opbouw na te leveren is geen probleem. Uiteindelijk snel geregeld. Enkele dagen later het milieu certificaat ontvangen dat de hardware is vernietigd. Wij zijn zeer tevreden.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Snel, goed verzorgt en netjes

Jeugdbescherming Brabant

Snel, duidelijk en gegarandeerd

Thomas Heubacher Vektis

Top service

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Vriendelijke mannen, alles keurig opgeruimd, mee gekeken bij het shredden.

Verbeterpunt: Kunnen wel bellen en iets meer open zijn waarom ze op bepaalde dagen niet konden komen

CSU

Samen met Ara en zijn collega Ovav alles gedemonteerd bij ons, ging erg vlot en fijne samenwerking!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Geen enkele, super service.