Apvodo

Helemaal super

Aburgos

Uitstekend Geholpen, De service is ook perfect.

EPH Warmerdam , particulier

Slechte ervaring !
Veel te hoge kosten per maand voor het service abonnement ( niet de prijs waarmee hij adverteerde in jan.2024 in het blaadje ,Ondernemers met Passie, )

Reactie IT-Foryou:

Beste Mevrouw Warmerdam,
Beste Mevrouw Warmerdam,
Helaas is er iets fout gegaan bij de tekstverwerking bureau. De prijs die vermeld was in het blaadje was helaas een typ fout, het artikel mocht ook nog niet geplaatst worden in het blaadje. maar door een kleine mis communicatie is hij er helaas toch in beland.
Ik probeerde u te bellen maar u neemt niet de telefoon op. dan had ik het gewoon netjes kunnen uitleggen voor je en natuurlijk ook voor u opgelost.
Groetjes Cor
IT-ForYou

Wim van der Linden

Goed en snel een nieuwe iMac 2023 geleverd

Wil van der Geer

Begin juli had ik problemen met mijn computer waardoor ik niet meer kon communiceren met mijn netwerk en ook geen back-up meer kon maken. Hoewel Ik vrij veel ervaring heb met het werken met... Begin juli had ik problemen met mijn computer waardoor ik niet meer kon communiceren met mijn netwerk en ook geen back-up meer kon maken. Hoewel Ik vrij veel ervaring heb met het werken met computers, wil dat niet zeggen dat ik de systeemsoftware volledig begrijp. Dus na veel uren inspanning om naar een oplossing te zoeken en tevens de vele goed bedoelde adviezen via google te bestuderen, gaf ik het op.
Via internet ben ik toen op zoek gegaan naar een software-servicedienst en binnen één dag meldde zich IT-foryou. Nog dezelfde avond kwam de vertegenwoordiger van dat bedrijf bij langs om mijn computer na te zien en, na een grondige studie van mijn problemen, adviseerde hij mijn verouderde computer te vervangen en tevens een cloud-systeem van Onedrive op te zetten, aangevuld met een verbeterde virusscanner.
Nadat ik IT-Foryou opdracht had gegeven om het voorstel uit te voeren, kwam hij binnen één week langs met nieuwe apparatuur, die hij binnen 24 uur volledig geïnstalleerd had.
Ook daarna bleef hij zeer betrokken bij het in gebruik nemen het nieuwe computersysteem en kwam hij als het nodig was langs om fysieke assistentie te verlenen.
Ik ben daar ziels gelukkig mee, want probeer in deze tijd maar eens om snelle service te krijgen bij een acuut probleem. Kortom, ik kan een ieder IT-Foryou van harte aanbevelen.
w.g. Wil van der Geer, namens Holdingmaatschappij van der Geer BV

J. van der Weerdt

Ik heb mijn laptop bij Cor achter gelaten, helaas was deze niet meer te repareren, maar de communicatie en opvolging van afspraken was prima.

Paull Jopp

Temperatuur werdt te hoog in mij laptop, meneer heeft netjes coolpaste vervangen en de problemen zijn opgelost en ook voor een leuk prijsje! Je heb een nieuwe klant erbij in Nieuw-Vennep

Peter

's Ochtends gebeld dezelfde dag nog geholpen. Probleem opgelost en goed advies gekregen.

Henk

Goeie service en eerlijk advies

Crissy Derf

Zeer goed geholpen