Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.2/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.4/10
Nakomen van afspraken
6.4/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Geachte heer of mevrouw Rob Alkemade

Helder advies. Geen bla, bla. Professioneel

ervaring en doortastendheid

Henk Simons

Zeer netjes gewerkt en alles opgeruimd

Wat viel u in positieve zin op?

De jongens hebben netjes gewerkt en opgeruimd, en waren zeer vriendelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Ik zou wel de mensen vooraf laten weten dat de mannen geen nederland spreken.

Wullems

Duurt maanden voordat ze komen. Wanneer er een afspraak is gemaakt zeggen ze deze meerdere malen weer af. Materiaal afgesproken wat in spouwmuur kwam, dag van levering werd dit veranderd en moest... Duurt maanden voordat ze komen. Wanneer er een afspraak is gemaakt zeggen ze deze meerdere malen weer af. Materiaal afgesproken wat in spouwmuur kwam, dag van levering werd dit veranderd en moest er weer een nieuwe afspraak gemaakt worden.

vriendelijke monteurs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Een Nederlands sprekende monteur, afspraken nakomen, reageren op mails, foto's niet kwijtraken, materiaal leveren wat op aanvraag staat.

Marianne Viersma

Adviseurs van de gemeente Amsterdam ‘Klimaatroute’ gaven aanbeveling

Klantcontacten prima met Alex

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Enorme stof en viezigheid op de ramen, vensterbanken en balkons had weggehaald moeten worden. Ook vooraf melden van enorme stof en cement

Wel. Snelle levering.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige mannen met duidelijke uitleg

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Uitvoerende verklaring opsturen voor subsidie aanvraag

Vermeulen

De mensen werken hard maar het lijm sproeier was wel vaak verstopt ik weet niet of de korrel goed gelijmd is

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de mensen hun best deden

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Bel de mensen op als jullie komen maar niet ineen keer s morgens voor de deur staan zonder wat te laten weten

Geachte heer of mevrouw

Isoprofs is snel met de uitvoering, Er waren wel Engels sprekende mensen die het uitvoerde (sommige mensen kunnen niet goed Engels). Ook hadden ze de eerste keer geen goede voegkleur. de 2e keer... Isoprofs is snel met de uitvoering, Er waren wel Engels sprekende mensen die het uitvoerde (sommige mensen kunnen niet goed Engels). Ook hadden ze de eerste keer geen goede voegkleur. de 2e keer moesten ze nog eens op en neer rijden maar is die dag wel nog goed gekomen. 2e keer hebben ze wel veel rotzooi achter achter gelaten tussen mijn bloemen, struiken en boven op het venster buiten en contact betreft na het uitvoeren is minder

het werd snel geregeld

zie hier boven

Leo Wetzels

Er is gedurende de dag dat de isolatie plaatsvond het e.e.a. niet naar wens verlopen waarna ik op advies van Maurice van der Meer, degene die de offerte heeft gemaakt, een klacht heb ingediend naar... Er is gedurende de dag dat de isolatie plaatsvond het e.e.a. niet naar wens verlopen waarna ik op advies van Maurice van der Meer, degene die de offerte heeft gemaakt, een klacht heb ingediend naar klachten@isoprofs.nl. Deze mail kon niet worden afgeleverd! vervolgens heb ik een contact formulier ingestuurd via de site maar hier heb ik ook nog geen reactie op ontvangen.

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke tekst en uitleg over de werkwijze van de isolatie door adviseur

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zorg voor Nederlands sprekende uitvoerders/monteurs en kijk voor betere schoonmaak. Ben benieuwd hoe gereageerd wordt op mijn mail die via een aanvraag formulier is ingediend

Geachte heer of mevrouw

Hele aardige werkmannen alleen wel erg lastig communiceren aangezien er geen nederlands werd gesproken, daardoor wel wat misverstanden en lastig overleggen als je wat zag. Daardoor ook roosters... Hele aardige werkmannen alleen wel erg lastig communiceren aangezien er geen nederlands werd gesproken, daardoor wel wat misverstanden en lastig overleggen als je wat zag. Daardoor ook roosters vergeten en gedeelte niet goed afgewerkt of teruggeplaatst waardoor er na telefonisch contact na 2 dagen weer moest worden terug gekomen om dat bij en af te werken.

aardig en doorwerken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

wel handig als bij een ploeg een nederlands sprekend iemand erbij is

J.H.G.Gelissen

Goede service en klantvriendelijk van de uitvoerende mensen.
Ik hoop dat ook de bestelde dikte is aangebracht,dat kan ik niet controleren

Wat viel u in positieve zin op?

De vakkennis van de mensen en alles netjes opgeruimd.

Geen tips