Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Afspraken worden niet nagekomen, veel wisselende informatie

vriendelijke monteurs

onbekwaam personeel bij klantenservice

Reactie Isoprofs Isolatie:

Excuses voor alle ongemak. We doen ons uiterste best om onze dienste te verbeteren. Nogmaals excuses dat u het minder heeft ervaren.

E. van der Aa

Professioneel, werk zeer goed uitgevoerd
minpuntje: afdeling planning en afdeling uitvoering zijn niet goed onderling afgestemd.

goede expertise, bescheiden, deskundigheid en vriendelijke Bart Smeets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

callcentrum beter afstemmen met uitvoerders/planners

Reactie Isoprofs Isolatie:

We nemen u mening zeker in acht. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werk. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

S. Smith

Isolatie was prima gedaan

voldoende medewerkers bij installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De offerte was eind oktober al getekend, het duurde te lang voordat ik iets van jullie hoorde.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Waardeloze planning. Niet opdagen op afgesproken momenten 3x

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs komen afspraken wel na

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Scheep klant niet af, maar regel het op korte termijn als er iets niet nagekomen wordt

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat u het zo heeft moeten ervaren. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Nogmaals onze excuses.

Huub

Accountmanager is bij afspraak niet op komen dagen en de installateur ook 2x niet.

helaas niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

kom afspraken na en communiceer naar je klant

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken zijn verlopen. Aan de hand van uw klanten kaart zag ik dat de werkzaamheden op 28-03-23 zijn afgerond. Hopelijk is het na wens... Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken zijn verlopen. Aan de hand van uw klanten kaart zag ik dat de werkzaamheden op 28-03-23 zijn afgerond. Hopelijk is het na wens verlopen. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

Uw adviseur rekende de offerte uit en hield ons voor dat wij 500 euro overheidssubsidie en 200 euro Essent-subsidie zouden ontvangen. Dat blijkt 400 en 100 euro te zijn. Dus 200 euro minder dan... Uw adviseur rekende de offerte uit en hield ons voor dat wij 500 euro overheidssubsidie en 200 euro Essent-subsidie zouden ontvangen. Dat blijkt 400 en 100 euro te zijn. Dus 200 euro minder dan voorgespiegeld. Een verkeerde 'verkooptechniek'

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle afhandeling: korte tijd tussen opdracht en uitvoering

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Uw verkoopadviseur moet geen onjuiste info verstrekken (200 euro minder subsidie dan voorgespiegeld)

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat de inschatting van de expert wat hoger was. Hopelijk bent u tevreden over de uitvoering. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Familie van Veldhoven

Gedeeltelijk tevreden, in eerste instantie snel handelen, concrete prijsopgave. Uitvoering moeizaam, vaak afgezegd last minute, advies expert spouwmuurisolatie bleek niet uitvoerbaar.... Gedeeltelijk tevreden, in eerste instantie snel handelen, concrete prijsopgave. Uitvoering moeizaam, vaak afgezegd last minute, advies expert spouwmuurisolatie bleek niet uitvoerbaar. Klachtenafhandeling wat traag, maar uiteindelijk wel naar tevredenheid. Uitvoering vloerisolatie ging vlot en netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs netjes/vriendelijk. Opruimen achteraf was fijn.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geen zaken beloven die niet waar te maken zijn zoals advies wat niet klopt, snel afspraken inplannen die later weer afgezegd worden. Beter klant iets langer laten wachten op afspraak (wel... Geen zaken beloven die niet waar te maken zijn zoals advies wat niet klopt, snel afspraken inplannen die later weer afgezegd worden. Beter klant iets langer laten wachten op afspraak (wel communiceren daarover) en dan in staat zijn het ook uit te voeren.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. Onze excuses voor alle ongemak.

Minten

Perfect gedaan, via essent geeft vertrouwen in kwaliteit

Wat viel u in positieve zin op?

Vakmanschap, ook over subsidieaanvraag bij rvo en essent

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Wijs klanten erop, dat subsidie aanvragen bij rvo een computer-nerd vereist.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u het goed heeft ervaren. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Ben Tonnissen

Prima monteurs, netjes gewerkt

monteurs werken hard

1 dag voor afspraak bevestigen of annuleren is vrij laat

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Prive

Goed werk geleverd en alles netjes opgeruimd.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid van de uitvoerder.