Reviews

7 / 10
2255 beoordelingen
Schrijf beoordeling
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.4/10
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

2255 Reviews

Anoniem

1/10

Waardeloze planning. Niet opdagen op afgesproken momenten 3x

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs komen afspraken wel na

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Scheep klant niet af, maar regel het op korte termijn als er iets niet nagekomen wordt

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat u het zo heeft moeten ervaren. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Nogmaals onze excuses.


Huub

3/10

Accountmanager is bij afspraak niet op komen dagen en de installateur ook 2x niet.

Wat viel u in positieve zin op?

helaas niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

kom afspraken na en communiceer naar je klant

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken zijn verlopen. Aan de hand van uw klanten kaart zag ik dat de werkzaamheden op 28-03-23 zijn afgerond. Hopelijk is het na wens... Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken zijn verlopen. Aan de hand van uw klanten kaart zag ik dat de werkzaamheden op 28-03-23 zijn afgerond. Hopelijk is het na wens verlopen. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.


Anoniem

4/10

Uw adviseur rekende de offerte uit en hield ons voor dat wij 500 euro overheidssubsidie en 200 euro Essent-subsidie zouden ontvangen. Dat blijkt 400 en 100 euro te zijn. Dus 200 euro minder dan... Uw adviseur rekende de offerte uit en hield ons voor dat wij 500 euro overheidssubsidie en 200 euro Essent-subsidie zouden ontvangen. Dat blijkt 400 en 100 euro te zijn. Dus 200 euro minder dan voorgespiegeld. Een verkeerde 'verkooptechniek'

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle afhandeling: korte tijd tussen opdracht en uitvoering

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Uw verkoopadviseur moet geen onjuiste info verstrekken (200 euro minder subsidie dan voorgespiegeld)

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat de inschatting van de expert wat hoger was. Hopelijk bent u tevreden over de uitvoering. Nogmaals excuses voor het ongemak.


Familie van Veldhoven

6/10

Gedeeltelijk tevreden, in eerste instantie snel handelen, concrete prijsopgave. Uitvoering moeizaam, vaak afgezegd last minute, advies expert spouwmuurisolatie bleek niet uitvoerbaar.... Gedeeltelijk tevreden, in eerste instantie snel handelen, concrete prijsopgave. Uitvoering moeizaam, vaak afgezegd last minute, advies expert spouwmuurisolatie bleek niet uitvoerbaar. Klachtenafhandeling wat traag, maar uiteindelijk wel naar tevredenheid. Uitvoering vloerisolatie ging vlot en netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs netjes/vriendelijk. Opruimen achteraf was fijn.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geen zaken beloven die niet waar te maken zijn zoals advies wat niet klopt, snel afspraken inplannen die later weer afgezegd worden. Beter klant iets langer laten wachten op afspraak (wel... Geen zaken beloven die niet waar te maken zijn zoals advies wat niet klopt, snel afspraken inplannen die later weer afgezegd worden. Beter klant iets langer laten wachten op afspraak (wel communiceren daarover) en dan in staat zijn het ook uit te voeren.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. Onze excuses voor alle ongemak.


Minten

10/10

Perfect gedaan, via essent geeft vertrouwen in kwaliteit

Wat viel u in positieve zin op?

Vakmanschap, ook over subsidieaanvraag bij rvo en essent

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Wijs klanten erop, dat subsidie aanvragen bij rvo een computer-nerd vereist.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u het goed heeft ervaren. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.


Ben Tonnissen

8/10

Prima monteurs, netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs werken hard

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

1 dag voor afspraak bevestigen of annuleren is vrij laat

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.


Prive

8/10

Goed werk geleverd en alles netjes opgeruimd.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid van de uitvoerder.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

geen

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.


Anoniem

2/10

Bij nader ondetzork heb ik bij jullie veel te veel betaald. 1700 euro voor 28m2.
Bij andere isolatie bedrijven betaal je 24 euro per m2. Dat zou bij mij uitkomen op 672 euro.

Wat viel u in positieve zin op?

Geen positiviteit. Ik ben eigenlijk heel boos dat ik me zo in de maling heb laten nemen. Ik dacht deze isolatie is via essent dan zit het wel goed. Niet dus

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Prijsverhouding

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze prijs was vermeld op de offerte wat u heeft getekend. Hopelijk bent u tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.


Anoniem

10/10

Tevreden over werk

Wat viel u in positieve zin op?

tijdig aanwezig zijn, goed en snel door gewerkt (helaas door wind veel korrels in de tuin terecht gekomen op kunstgras, moet 2x per dag opruimen i.v.m. mijn katten

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

geen

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u het goed heeft ervaren. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.


Anoniem

3/10

Dacht zaken te doen met Essent, die het uitbesteedde aan Isoprofs, die op haar beurt de opdracht verdergaf aan 2, laat ik het netjes zeggen, ‘anderstalige’ ZZP’ers met wie niet echt te communiceren... Dacht zaken te doen met Essent, die het uitbesteedde aan Isoprofs, die op haar beurt de opdracht verdergaf aan 2, laat ik het netjes zeggen, ‘anderstalige’ ZZP’ers met wie niet echt te communiceren viel, die halverwege het mes in het varken lieten steken en die hun werk dus niet maar behoren uitvoerden.
Zouden de volgende dag retour komen, want ja, het was immers al na half vijf en ze moeten nog naar huis….(hetgeen voor mij een extra verlofdag nemen betekende) maat kwamen niet meer opdagen.
Op een klacht hierover aan Isoprofs werd gereageerd door absoluut stilzwijgen, de rekening daarentegen kwam wel snel…
Uiteindelijk meldde zich, na de 2e ingebrekestelling en stellen van een ultimatum aan Isoprofs, weer een andere partij, nr. 4 inmiddels, dat de klus uiteindelijk verder afgemaakt heeft.

Wat viel u in positieve zin op?

—-

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Voer het werk zelf uit, reageer op klachten, kom afspraken na, (of in casu, zorg dat degenen die u inschakelt hun afspraken nakomen. En communiceer met de klant.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat het niet verlopen is na wens. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren en dit is zeker niet de normale gang van zaken. Nogmaals excuses voor alle ongemak.