1904 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

1904 Reviews

Goed advies, snelle uitvoering (en goed gevoel)

Wat viel u in positieve zin op?

Daar waar ik jullie voor had laten komen (offerte spouwmuurisolatie) werd me afgeraden. In de meeste gevallen zullen leveranciers dat niet zeggen, maar alleen maar willen verkopen. Kruipruimte... Daar waar ik jullie voor had laten komen (offerte spouwmuurisolatie) werd me afgeraden. In de meeste gevallen zullen leveranciers dat niet zeggen, maar alleen maar willen verkopen. Kruipruimte (vloer) isolatie was daarna snel geregeld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Scherp logo op jullie factuur (ik ben grafisch ontwerper ;-) ) Komt een beetje amateuristisch over, terwijl jullie dat niet zijn.

Goede kennis van zaken

Netjes werken en vriendelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Min punt was dat de klantenservice zeer maar dan ook zeer moeilijk te bereiken was

Alles netjes afgehandeld

Wat viel u in positieve zin op?

Probleem, was klein, maar snel en goed opgelost

Ga zo door

Bij offerte en intake thuis vlotte , snelle uitleg en matige rondgang ( metingen dubieus ), vertegenwoordiger laat geen ruimte voor tegenvragen en vind zijn eigen kennis en produkt het allerbeste... Bij offerte en intake thuis vlotte , snelle uitleg en matige rondgang ( metingen dubieus ), vertegenwoordiger laat geen ruimte voor tegenvragen en vind zijn eigen kennis en produkt het allerbeste !
Zeer slecht bereikbaar en na heel lang aandringen/bellen en mailen eindelijk contact en vriendelijke dames maar dan nog geen helder antwoord op opvolging van gestelde vragen. Slordig en haastig werk door mensen die alleen uitvoeren maar geen overleg, vriendelijkheid en kunnen geen van mijn vragen beantwoorden. Factuur was er wel heel snel !

Wat viel u in positieve zin op?

ik kan nog niks bedenken, behalve de vriendelijk / geinstrueerde (?) dames die ik na heel lang contact zoeken aan de telefoon kreeg.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

betere bereikbaarheid, klant serieus nemen en vragen beantwoorden. Ik heb in het geheel niet het idee dat Isoprofs blij is met mij als klant wel met de betaling vermoed ik.

N.Dresen

De werkzaamheden zijn vlot en prima uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Tijdens de werkzaamheden werd er vlot en netjes doorgewerkt

Hubert Hoen

Goed werk duidelijk advies en ruimen netjes alles op.

Wat viel u in positieve zin op?

Correct vriendelijkheid van de monteurs en het netjes opruimen van het werk.

Ga zo door

Twee sympathieke, harde werkers hebben hier onze spouwmuren geïsoleerd naar volle tevredenheid.

Wat viel u in positieve zin op?

Het hard werken en de vriendelijkheid.
Het schoonspuiten van onze open veranda, dak en grond.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Proberen ook nog vensterbanken en rolluiken bovenop schoon te spuiten of te maken. Is misschien wat te veel gevraagd.
De jongens hebben echt hard gewerkt en door gewerkt.

Andre Fibi

Via Essent doorverwezen naar Isoprofs.
Duidelijke uitleg en vriendelijke mederwerkers

Vriendelijke medewerkers

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Je bespaart er energie mee. duidelijk merkbaar in huis.

alles netjes achtergelaten.

C.Kortsmit

Prettige samenwerking. Nette mannen tijdens isolatie.

Vrolijke medewerkers.