Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Lemmens

Slecht contact

Wat viel u in positieve zin op?

in het begin ging het duidelijk en snel. De vloerisolatie was binnen een paar weken geregeld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Echter wachten we al een hele tijd op de spouwmuurisolatie. Krijg totaal geen reactie van ze. Reageer op mails of haal jullie mail adres van de site als jullie er toch niets mee doen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Wij hebben u inderdaad al een paar keer geprobeerd te bellen om de spouwmuur in te plannen. Ik kom echter tot de conclusie dat wij een verkeerd telefoonnummer van u hebben. Hierdoor lijkt het niet... Wij hebben u inderdaad al een paar keer geprobeerd te bellen om de spouwmuur in te plannen. Ik kom echter tot de conclusie dat wij een verkeerd telefoonnummer van u hebben. Hierdoor lijkt het niet helemaal goed te gaan met het inplannen. Ik heb nu het juiste nummer gevonden en u hoort snel van ons!

Karin meuwissen

Correct bedrijf die hun afspraken keurig nakomt

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk personeel bij ons thuis maar ook aan de telefoon

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw beoordeling. Dat is leuk om te horen!

Pim Franssen

Snel en goede service

Snelle montage.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Laat de monteurs iets meer met de klanten communiceren over wat er gedaan gaat worden. Er werd in eens heel hard geboord en daar schrokken wij van. Dit was ons niet van te voren verteld.

Prettige vakmensen die dienstverlenend zijn

werken netjes

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

afspraak was verzet maar bij de 2e keer was niet aangekondigd welk dagdeel ze kwamen, moest er zelf achteraan

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw evenwichtige beoordeling!

Chrysa

Vriendelijke mensen, en er wordt degelijk en netjes werk afgeleverd.

vakbekwaam bedrijf

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Correcte manier van werken. Goed advies.

Correcte monteurs en adviseurs

Ga zo door

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw lovende beoordeling!

H. Broos

Nette mensen die helpen om een oplossing te zoeken

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze weten waar ze over praten

Zo doorgaan

Ben Birkhoff

Afspraken liepen een beetje door elkaar. Op de middag van dag van vloerisolatie kwamen ze schouwen terwijl in de ochtend vloer al geïsoleerd was…

Wordt netjes gewerkt.

Verbetering in afsprakentool

Reactie Isoprofs Isolatie:

Het klinkt inderdaad alsof het plannen op de dag van uitvoering bij u niet helemaal lekker liep. Gelukkig heeft dit uiteindelijk geen invloed hoeven hebben op het geleverde werk. Wij wensen u in elk... Het klinkt inderdaad alsof het plannen op de dag van uitvoering bij u niet helemaal lekker liep. Gelukkig heeft dit uiteindelijk geen invloed hoeven hebben op het geleverde werk. Wij wensen u in elk geval een hele prettige jaarwisseling!

B. Aarts

Is van alles beloofd door Robert Jansen. Daarna onbereikbaar zelfs zijn voicemail uitgezet .

Wat viel u in positieve zin op?

Ruimde alles netjes op . Behalve op het dak wat niet zichtbaar was . Dit leide tot verstopping in de afvoer.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Afspraak niet nagekomen . Zouden smiddags komen stonden smorgens vroeg al op de stoep .

Bastin

Ze komen hun afspraken niet na en zijn onbereikbaar

Niks

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Beter hun afspraken nakomen; meer personeel aannemen?; bereikbaar zijn voor de klant

Reactie Isoprofs Isolatie:

Het kan inderdaad kloppen dat wij rond de feestdagen iets beperkter bereikbaar zijn. Ik kan u er echter van verzekeren dat wij deze week op woensdag, donderdag en vrijdag bereikbaar zijn. Volgende... Het kan inderdaad kloppen dat wij rond de feestdagen iets beperkter bereikbaar zijn. Ik kan u er echter van verzekeren dat wij deze week op woensdag, donderdag en vrijdag bereikbaar zijn. Volgende week zijn wij op maandag gesloten, maar op dinsdag weer geopend. Ik kan u er van verzekeren dat wij u graag verder helpen!