Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

h.becht

Het wordt snel en vakkundig gedaan

vakbekwaamheid en samenwerk monteurs

afspraak beter maken

We zijn heel tevreden

Heel aardig personeel

Niet

Afspraken worden nagekomen. Snelle service.

Snelheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Is jammer dat er nauweklijks communicatie mogelijk was met de (buitenlandse) uitvoerders van de werkzaamheden. Deze spraken geen nederlands, engels of Duits. Tip is om in ieder geval één persoon aan... Is jammer dat er nauweklijks communicatie mogelijk was met de (buitenlandse) uitvoerders van de werkzaamheden. Deze spraken geen nederlands, engels of Duits. Tip is om in ieder geval één persoon aan het team toe te voegen die één van de genoemde talen spreekt.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Eerlijk. De doorslag gaf dat jullie ons vertelden dat spouwmuur isolatie niets zou opleveren en de concurrent gewoon offreerde wat ik vroeg.

Wat viel u in positieve zin op?

Eerlijkheid en vriendelijk personeel.

Rob Walraven

Professioneel, komt afspraken na, werkzaamheden goed uitgevoerd.

vakbekwaamheid en prestatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

vasthouden aan kwaliteit en betrouwbaarheid

van der Zwan, W

Ben tevreden en kan het aanbevelen

vriendelijk

geen tips

Breed

Snel en vakkundige advies gekregen.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel geleverd en gemonteerd ondanks warme weer.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

We weten als klant niet of de ventilatie vanuit de kruipruimte correct gerealiseerd is.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor ISO profs heeft gekozen.

Snel,netjes en goed uitgevoerd

Nvt

Nvt

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden over onze diensten. Dat horen we graag! Hartelijk bedankt dat u voor Isoprof heeft gekozen.

A.A. Benning

I n een telefoon gesprek op 12 juni j.l. heb ik mijn bezwaren kenbaar gemaakt. U beloofde hierop terug te komen. Tot heden geen enkele reactie van uw kant .
Tijdens de uitvoering van de...
Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden bleek al snel dat snelheid het belangrijkst was. Waar je niet bij snel bij kunt sla je over. Er is niets afgeplakt , je blijft gewoon ver genoeg van de ramen en deuren weg met je roller. Te hoog dus buiten bereik dan begin je gewoon een stuk lager.
Gezien niet het gehele te behandelen oppervlak behandeld is overweeg ik niet de gehele rekening te betalen.

Niets.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Betere controle op de uitvoering.

Ik heb altijd geleerd om niet zomaar met een partij in zee te gaan en heb dan ook meerdere gesprekken gehad omtrent isolatie. Vaak wat kortaf of snel even roepen wat kan en door. Juist het nemen van... Ik heb altijd geleerd om niet zomaar met een partij in zee te gaan en heb dan ook meerdere gesprekken gehad omtrent isolatie. Vaak wat kortaf of snel even roepen wat kan en door. Juist het nemen van de tijd om goed toe te lichten en opties te bespreken waar die er waren, heeft voor mij de doorslag gegeven om met Isoprofs in zee te gaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Levertijd van de isolatie was aanmerkelijk korter dan bij menig andere partij.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Qua afspraak maken ging het goed, snel geregeld. Maar heb wel bij twee opdrachten eerder aanwezig moeten zijn dan aangegeven op de dag zelf ivm sneller kunnen komen uitvoeren van het werk. Niet erg... Qua afspraak maken ging het goed, snel geregeld. Maar heb wel bij twee opdrachten eerder aanwezig moeten zijn dan aangegeven op de dag zelf ivm sneller kunnen komen uitvoeren van het werk. Niet erg in mijn geval, maar kan plannen moelijker maken.