Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Visser

De isolatie is vakkundig aangebracht.

Wat viel u in positieve zin op?

De uitvoering is goed afgehandeld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De offerte is mager en ik heb daar vragen over gesteld, hier is niet op geantwoord. Ik miste aanvullende zaken zoals,
- Plaatsen van borstels in de spouwmuur op de grens met de buren
-...
- Plaatsen van borstels in de spouwmuur op de grens met de buren
- Aandacht voor open spouw richting zolder (voor en achter)
- Aandacht voor het vullen van de spouw achter de aangebouwde keuken (losse EPS-korrels)
- Dichten/afwerken geboorde gaten
- Opruimen werkplek na klaar
- Leveren certificaat
Gelukkig is er niets mis gegaan en zijn geen discussies ontstaan dus eind goed al goed!

Goede eerlijke voorichting

Zie boven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Duidelijke uitleg bij offerte maken en afspraak nakomen tevens kwalitieve werkzaamheden door goede monteurs Isoprofs

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs precies op tijd voor de geplande afspraak en de vriendelijke en beleefde monteurs

?

Snelle en goed service

Snelle montage

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Genomen foto's van de gemonteerde isolatie door sturen naar de klant, is makkelijk voor de aanvraag van de subsidie

Thérèse Bax

Goede service en snelle levering

Alles. Professionele mensen en materiaal

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Nadat wij aangegeven hadden dat het opruimen na gedane werkzaamheden ietwat te wensen overliet werd meteen aangeboden om eventueel gemaakte kosten te vergoeden.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van reageren door de afdeling planning en het komen uitvoeren van de werkzaamheden. Ook de snelheid waarmee de werkzaamheden zijn uitgevoerd was verrassend.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Het afdekken van dingen alvorens men begint met isoleren alvorens men start met gaten boren e.d is wel wenselijk.

Organisatorisch en qua planning grote ramp, call-center geen goede instructies, slechte onderlinge afstemming en follow-up. Medewerkers die het echte werk uiteindelijk doen zijn prima.

Uitvoerende medewerkers

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Betere onderlinge afstemming van verschillende afdelingen. Echte klantgerichtheid.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Wij vinden het erg betreurenswaardig hoe zaken bij u als onze klant gelopen zijn. Wij doen ons best van deze fouten te leren en ze in de hoop ze in de toekomst niet meer te maken. Graag had ik u... Wij vinden het erg betreurenswaardig hoe zaken bij u als onze klant gelopen zijn. Wij doen ons best van deze fouten te leren en ze in de hoop ze in de toekomst niet meer te maken. Graag had ik u direct geholpen met een oplossing, ik begrijp echter dat de kwestie momenteel op uw verzoek bij de verzekering ligt. Helaas kunnen we dan ook niet anders als deze procedure afwachten. In elk geval mijn excuses voor alles.

Onvriendelijk personeel waarbij het alleen draait om snel geld verdienen

Wat viel u in positieve zin op?

Gemak waarmee isolatie in spouw werd gespoten

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Verhogen klantvriendelijkheid, uitleg werkzaamheden, rendement isolatie en locatie netjes achter laten

Reactie Isoprofs Isolatie:

Het is jammer dat u niet volledig tevreden bent over onze diensten. Als er iets is wat wij zouden kunnen doen om uw ervaring te verbeteren, dan kunt u een email sturen naar info@isoprofs.nl.

Gs

Goede voorlichting en snelle installatie

Duidelijke afspraken

Wat viel u in positieve zin op?

Fijne service, persoonlijk advies thuis, snel klaar en prima werk verricht

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De tijd die ik de avond van tevoren heb gekregen via de mail en sms klopte niet. Ipv tussen 12 en 17 uur stonden de monteurs om 9:15 uur voor de deur… hier hadden wij natuurlijk geen rekening mee... De tijd die ik de avond van tevoren heb gekregen via de mail en sms klopte niet. Ipv tussen 12 en 17 uur stonden de monteurs om 9:15 uur voor de deur… hier hadden wij natuurlijk geen rekening mee gehouden, voor hetzelfde geldt waren we niet thuis en is daarom niet conform afspraak…

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses voor het u niet juist inlichten over de aankomsttijd. Wij zullen uw feedback gebruiken om dit in de toekomst te voorkomen. We zijn wel blij om te horen dat u verder over de kwaliteit... Onze excuses voor het u niet juist inlichten over de aankomsttijd. Wij zullen uw feedback gebruiken om dit in de toekomst te voorkomen. We zijn wel blij om te horen dat u verder over de kwaliteit van het werk te spreken bent.