Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Heel tevreden, maar ik raad niet zomaar iets aan

Wat viel u in positieve zin op?

redelijk snel, afspraken nagekomen, duidelijke info

Professioneel advies.

deskundige medewerkers

Goede voorlichting

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid en de.foto's, die zijn beloofd. Nog niet ontvangen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Kunnen de foto's niet direct worden gemaild naar de klant?

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Ik heb u de foto`s per email toegezonden.

Dhr J. schlangen

Uiteindelijk is alles goed gekomen. De weg er naar toe verliep niet helemaal vlekkeloos. Vloerisolatie een keer extra terug moeten komen. Roosters moeten weer door anderen geplaatst worden. Positief... Uiteindelijk is alles goed gekomen. De weg er naar toe verliep niet helemaal vlekkeloos. Vloerisolatie een keer extra terug moeten komen. Roosters moeten weer door anderen geplaatst worden. Positief is dat de vragen en klachten goed zijn opgepakt. Mijn mening; gezien je met diverse onderaannemers werkt welke ook weer uitbesteden komen er teveel partijen langs.

Wat viel u in positieve zin op?

Bij vragen en klachten zijn deze correct afgehandeld

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Isoprofs besteedt werk uit aan partijen, welke het werk weer uitbesteden. Hierdoor komen er diverse partijen over de vloer.

giliam

Wel aan bevelen. komen afspraken goed na. goede service.

een betrouwbaar bedrijf.

zo door blijven gaan.

Vanwege constructieve, positieve en klantvriendelijke opstelling.

Blijf zo doorgaan

M.Hovens

Nette monteurs ( twee Brabanders en een pool ) deden hun best en op mijn vragen kreeg ik duidelijk uitleg en netjes gewerkt!

Wat viel u in positieve zin op?

Goede samenwerking van de drie monteurs goed team.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Negatief puntje: onderaannemers worden niet gecontroleerd. Ik zit nu te wachten totdat de onderaannemer contact opneemt voor een datum om e.e.a. in orde te brengen. De diverse ploegen,... Negatief puntje: onderaannemers worden niet gecontroleerd. Ik zit nu te wachten totdat de onderaannemer contact opneemt voor een datum om e.e.a. in orde te brengen. De diverse ploegen, vloerisolatieploeg, spouwmuur reinigers en spouwmuur isoleerders communiceren schijnbaar niet met elkaar en met de thuisbasis. Ik wacht dus nog op de kruipruimte ventilatiekanalen.

Efficiënte werkwijze.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zorg voor correcte volgorde van de diverse isolatie werkzaamheden.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Wij en onze onderaannemer zitten momenteel in de vakantieperiode. Het kan daarom iets langer duren voordat de onderaannemer contact opneemt om een afspraak in te plannen. Mijn vermoeden is dat ze in... Wij en onze onderaannemer zitten momenteel in de vakantieperiode. Het kan daarom iets langer duren voordat de onderaannemer contact opneemt om een afspraak in te plannen. Mijn vermoeden is dat ze in de loop van de week contact met u opnemen.

Meulenbergh

Na miscommunicatie met verkoper alles prettig en na tevredenheid afgehandeld

Een prettig gesprek

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw aangepaste review. Ik ben blij dat ik u even heb kunnen spreken om de situatie te kunnen ophelderen. Mocht u in de toekomst toch nog willen isoleren dan horen wij graag van u!

De Sera

Besparing van energie

vakmanschap

ga zo door

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw waardering!