Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Nadat wij aangegeven hadden dat het opruimen na gedane werkzaamheden ietwat te wensen overliet werd meteen aangeboden om eventueel gemaakte kosten te vergoeden.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van reageren door de afdeling planning en het komen uitvoeren van de werkzaamheden. Ook de snelheid waarmee de werkzaamheden zijn uitgevoerd was verrassend.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Het afdekken van dingen alvorens men begint met isoleren alvorens men start met gaten boren e.d is wel wenselijk.

Organisatorisch en qua planning grote ramp, call-center geen goede instructies, slechte onderlinge afstemming en follow-up. Medewerkers die het echte werk uiteindelijk doen zijn prima.

Uitvoerende medewerkers

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Betere onderlinge afstemming van verschillende afdelingen. Echte klantgerichtheid.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Wij vinden het erg betreurenswaardig hoe zaken bij u als onze klant gelopen zijn. Wij doen ons best van deze fouten te leren en ze in de hoop ze in de toekomst niet meer te maken. Graag had ik u... Wij vinden het erg betreurenswaardig hoe zaken bij u als onze klant gelopen zijn. Wij doen ons best van deze fouten te leren en ze in de hoop ze in de toekomst niet meer te maken. Graag had ik u direct geholpen met een oplossing, ik begrijp echter dat de kwestie momenteel op uw verzoek bij de verzekering ligt. Helaas kunnen we dan ook niet anders als deze procedure afwachten. In elk geval mijn excuses voor alles.

Onvriendelijk personeel waarbij het alleen draait om snel geld verdienen

Wat viel u in positieve zin op?

Gemak waarmee isolatie in spouw werd gespoten

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Verhogen klantvriendelijkheid, uitleg werkzaamheden, rendement isolatie en locatie netjes achter laten

Reactie Isoprofs Isolatie:

Het is jammer dat u niet volledig tevreden bent over onze diensten. Als er iets is wat wij zouden kunnen doen om uw ervaring te verbeteren, dan kunt u een email sturen naar info@isoprofs.nl.

Gs

Goede voorlichting en snelle installatie

Duidelijke afspraken

Wat viel u in positieve zin op?

Fijne service, persoonlijk advies thuis, snel klaar en prima werk verricht

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De tijd die ik de avond van tevoren heb gekregen via de mail en sms klopte niet. Ipv tussen 12 en 17 uur stonden de monteurs om 9:15 uur voor de deur… hier hadden wij natuurlijk geen rekening mee... De tijd die ik de avond van tevoren heb gekregen via de mail en sms klopte niet. Ipv tussen 12 en 17 uur stonden de monteurs om 9:15 uur voor de deur… hier hadden wij natuurlijk geen rekening mee gehouden, voor hetzelfde geldt waren we niet thuis en is daarom niet conform afspraak…

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses voor het u niet juist inlichten over de aankomsttijd. Wij zullen uw feedback gebruiken om dit in de toekomst te voorkomen. We zijn wel blij om te horen dat u verder over de kwaliteit... Onze excuses voor het u niet juist inlichten over de aankomsttijd. Wij zullen uw feedback gebruiken om dit in de toekomst te voorkomen. We zijn wel blij om te horen dat u verder over de kwaliteit van het werk te spreken bent.

A van Knotsenburg

Snel, goed en vriendelijk

Snel

Waar te beginnen.

Waar te beginnen.

Goed adviesgesprek. Isolatieuitvoering en plaatsen ventilatieroosters met eindbedrag. Adv dit bedrag akkoord gegeven voor opdracht uit te voeren. Geen kopie op mail ontvangen!!!

Tijdens de planning aangegeven uitvoering na 12h00. Bevestiging via telefoon ontvangen. Vrijdag avond 18h00 ontvangen we mail met uitvoerbevesting maandagochtend 7h30.

Firma komt en is binnen klein uurtje klaar met uitvoering vloerisolatie. Netjes uitgevoerd. Poolse medewerker zegt tegen mijn vrouwKlaar hier tekenen. Waar is de kopie op onze mail. Waar hebben we nu voor getekend.

Toen ik dus thuis kwam zag ik dat de afgesproken ventilatieroosters niet geplaatst waren.

Na 10 telefoongesprekken en dus 1 week verder. Nog geen feed back ontvangen op: hoe zit het nu met eindbedrag waar we niet aankomen. Wie doet Essent benaderen met spaar te goed verzilveren. Waneer worden de ventilatieroosters geplaatst. Waar blijven de kopieën van zowel offerte als einde werkzaamheden....

ISOPROF het kan beter.

Wat viel u in positieve zin op?

Hoe makkelijk de vertegenwoordiger alles uitlegde en de super prijs waarvoor alles zou worden uitgevoerd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Het moet meer professioneler handelen. Je kunt de klanten niet dingen vertellen en naderhamd met allerlei " kleine lettertjes" aankomen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Ik heb uw klacht besproken met mijn collega. Zij is bezig om de kwestie met de ventilatieroosters voor u op te lossen. Als het goed is heeft zij vanmiddag weer contact met de onderaannemer. Wat... Ik heb uw klacht besproken met mijn collega. Zij is bezig om de kwestie met de ventilatieroosters voor u op te lossen. Als het goed is heeft zij vanmiddag weer contact met de onderaannemer. Wat betreft de kwestie van het spaartegoed. U kunt als het goed is op de uw mijn Essent omgeving melding maken van de isolatiewerkzaamheden. Dan upload u een factuur en betaald Essent u achteraf een bepaald bedrag terug vanuit het spaartegoed. Als u graag nogmaals een kopie van de offerte, de werkbon en eventuele foto`s wilt ontvangen dan kunt u ons hiervoor een mailtje sturen via info@isoprofs.nl.

Hermans

Alles mooi afgewerkt en opgeruimd.

Vriendelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De expert geeft geen juiste informatie, de subsidie zouden jullie regelen, maar hij "vergat" te vertellen dat dit 35 euro kost. Ook het thuisvoordeel van Essent zouden jullie volledig regelen, maar... De expert geeft geen juiste informatie, de subsidie zouden jullie regelen, maar hij "vergat" te vertellen dat dit 35 euro kost. Ook het thuisvoordeel van Essent zouden jullie volledig regelen, maar ook dit verhaal klopt niet, je moet alles zelf regelen bij Essent. Een expert die een vlotte babbel heeft, maar niet de waarheid verteld. De naam Isoprofs klopt ook niet, laat dat Profs maar gewoon weg.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren netjes en deskundig

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De expert de waarheid laten vertellen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Het is spijtig dat er een misverstand is ontstaan op dit vlak. Ik heb de expert gevraagd om contact met u op te nemen, en begrijp dat u hem inmiddels gesproken hebt. Wij hebben u in elk geval een... Het is spijtig dat er een misverstand is ontstaan op dit vlak. Ik heb de expert gevraagd om contact met u op te nemen, en begrijp dat u hem inmiddels gesproken hebt. Wij hebben u in elk geval een compensatie aangeboden voor het ongemak.

Isolatie expert belt niet terug na verzoek , verder werd er nogal ruig geboord in de gevel tijdens isolatie werk. De compressor diesel lekte op straat zonder iets op te vangen.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren wel correct naar mij

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Beter vooronderzoek, niet maar 1 muur / boorprobe en schouwen. Monteurs niet voor verrassingen laten komen bij aankomst onder het motto ze weten wel wat ze moeten doen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Ik heb zojuist telefonisch met u gesproken over uw review. Wij vinden het heel vervelend om te horen dat uw ervaring met onze uitvoering niet zo positief is geweest. Wij nemen dit bericht uiterst... Ik heb zojuist telefonisch met u gesproken over uw review. Wij vinden het heel vervelend om te horen dat uw ervaring met onze uitvoering niet zo positief is geweest. Wij nemen dit bericht uiterst serieus en zullen hier mee aan de gang gaan. Mocht u uiteindelijk toch opmerken dat er iets van schade is ontstaan dan horen wij dit graag van u. Dan zullen wij bij u terug komen om de schade te herstellen.