Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

joop burger

Nee

goed georganiseerd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Afspraken goed nagekomen en werkmensen waren zakelijk, probleem oplossend en correct.

Wat viel u in positieve zin op?

Communicatie duidelijk en werkmensen kundig

Relouw

Snel, vakkundig en vriendelijk

Aardige, vakbekame medewerkers.

Vooral zo doorgaan. :-)

Medewerkers kennen hun werk en gaan snel aan de slag.

Wat viel u in positieve zin op?

De foto's die gemaakt zijn tjjdens de werkzaamheden van de vloerisolatie en uitleg erbij. Foto's toegestuurd grkregen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Komt er nog een expert de werkzaamheden controleren?

C Teunissen

De jongens van de isolatie krijgen een 10. Maar de afhandeling scoort wat minder

Wat viel u in positieve zin op?

De jongens waren netjes en hardwerkend.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Als je aanbied om subsidie terug te vragen voor je klanten en dit door de expert doorgegeven moet worden. Dir verplicht maken in jullie offerteveld. Niet een link sturen die extra geld kost om het... Als je aanbied om subsidie terug te vragen voor je klanten en dit door de expert doorgegeven moet worden. Dir verplicht maken in jullie offerteveld. Niet een link sturen die extra geld kost om het zelf te doen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn hard bezig om onze service te verbeteren.
Bedankt voor uw feedback. Wij zijn hard bezig om onze service te verbeteren.
Ik hoop dat het inmiddels gelukt is met het aanvragen van de subsidie. Ik zie ook dat we een creditfactuur hebben aangemaakt voor de kosten die u extra heeft gehad, met het aanvragen van de subsidie.

Heb vertrouwen in Essent en verwacht dat Isoprofs dit vertrouwen ook waar zal maken. De resultaten zie ik pas na het stookseizoen.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles snel en hopelijk met goed resultaat afgewerkt.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Dit soort werk niet uitvoeren op een regenachtige dag of direct na een zware bui. Volgens mijn mening is dit niet goed bij dit werk.

A.G

Werken keurig volgens afspraak

Wat viel u in positieve zin op?

Ze wisten wat ze moesten doen en hoe ze het moesten doen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Wel: goede informatieverstrekking vooraf met huisbezoek. Eenvoudig digitaal afspraken maken, betalen en subsidie regelen.
Niet: mislukte voorinspectie, zeer onvriendelijke monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

Het persoonlijke gesprek vooraf met uitleg over de mogelijkheden tot isoleren.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Voorinspectie ging mis. Zouden 9 uur komen, waren er blijkbaar al om 8.20 en vertrokken zonder bericht toen bleek dat op dat moment nog niemand thuis was. Monteurs op dag zelf van ongekende... Voorinspectie ging mis. Zouden 9 uur komen, waren er blijkbaar al om 8.20 en vertrokken zonder bericht toen bleek dat op dat moment nog niemand thuis was. Monteurs op dag zelf van ongekende botheid/onvriendelijkheid.

Jans

Wel aanbevelen alleen betere afspraken maken dat jullie ook komen

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs continu bellen, erg afgeven op Isopro gaten niet allemaal dicht gemaakt eigenlijk weinig positiefs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Speek uw personeel wat kostbaar is voor Isopro duidelijk aan op hun gedrag bij de klant dat spreekt zich rond

Ad Veraart

Het isoleren op zich was prima, maar de informatie na omtrent mijn subsidie is vaag. krijg verschillende antwoorden waar ik niet verder mee kan.

Wat viel u in positieve zin op?

dat jullie mensen alles netjes achter gelaten hebben

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

beter advies en regelingen na het isoleren.