Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.5/10
Bekwaamheid van de medewerkers van Isoprofs
7.6/10
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Nakomen van afspraken
6.9/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
Uitleg die u kreeg over de werkzaamheden
7.5/10

Harrie

In eerste instantie was onze kennismaking niet geweldig. Maar nadat dit was opgelost, met dank aan de dhr. E Hardy, is de spouwmuurisolatie door 2 vriendelijke medewerkers bij ons verwerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de zéér jonge medewerker precies wist waar hij mee bezig was en daarbij ook nog iemand op de dag zelf moest begeleiden die dit werk nog nooit eerder had uitgevoerd, chapeau!
Beide medewerkers erg vriendelijk en bescheiden zelfs....

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Wel zorgen dat de medewerkers meteen ter plekke aan de slag kunnen. Vrachtauto was niet goed geladen met de benodigde materialen zodat de medewerkers weer naar hun thuisbasis terug moesten (Meijel)om de correcte spullen op te gaan halen.

Keurig conform afspraak gewerkt, moeten echter nog ervaren hoe goed de isolatie zjn werking doet ( winter )

Isoprofs team

Keurig in offerte en nette afhandeling

Wat viel u in positieve zin op?

er werd zorgvuldig gewerkt ondanks de tijds druk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

na afloop van alle werkzaamheden alles goed nalopen en eventueel iets meer schoon maken.

Dank !

Ben er redelijk tevreden over

Snelle uitvoering werkzaamheden

Nvt

Gerard Jansen

We hadden een afspraak staan. Werden gebeld dat een vd de medewerkers ziek was en of ze 2 dagen later konden komen. 2 dagen later waren jullie er alleen was er geen hogwerker besteld. Daar baalde de...

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke en snelle werkers. Petra van jullie was vriendelijk aan de telefoon.

Zie hierboven

Dank voor uw review !

A.J. Laan

Afspraken regelen rommelig het isoleren en de manier van werken tot zover een ruime voldoende

kundig en netjes werken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

betere comunicatie tussen planning en werkvloer

Dank voor uw reactie !

Reijnders

Veel dingen gingen er fout:
communicatie: er wordt een email gestuurd dat er een afspraak is gemaakt zonder eerder overleg, in ons geval een fout email adres!
Vrij lastig telefonisch...

personeel is vriendelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

check of de "afspraak"email is aangekomen, niet alleen met een automatisch sms waarop niet te reageren is.

betere telefonische bereikbaarheid

Geachte,

Dank voor uw reactie. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We zullen zeker uw reactie meenemen in ons verbeteringsproces.

Henk Rops

Het is niet zo gegaan als wij hadden verwacht en hebben nog steeds wel Twijfels over of het wel allemaal goed is gebeurd .
De start was niet goed met slecht werkende apparatuur. de tweede deed...

Vriendelijkheid!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De communicatie met de buitenlanders viel tegen, het begrijpen van de vragen die ik stelde had wel wat voeten in aarde met het vertalen door de Nederlands sprekende donkere jongens.

A Meelis

Werken goed door zijn professioneel en zijn vriendelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Bij het impregneren van muren een zeil op de grond leggen. Er is best veel geknoeid tijdens het impregneren wat bij droog weer niet zichtbaar is maar bij regen zie je wel de vlekken op de oprit.

ricky artschwager

Jullie werken goed, geen lang gezeur of irritante overbodige mails, gewoon TOP!!!

Wat viel u in positieve zin op?

Alles van A tot Z verliep gewoon goed!