Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Vakbekwamen mensen die weten wat ze doen. geven goed uitleg over wat ze gaan doen en ruimen alles netjes op.

profesioneel engoede uitleg

ga zo door..

Lekker snel en vlug geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het snel geregeld allemaal was

Het opruimen kon beter

De man die de acquisitie deed was vriendelijk, vakkundig en dacht mee. Ook toen bleek dat dakisolatie aanbrengen bij mijn huis onrendabel bleek door het vele breekwerk en daarna opnieuw opbouwen. De man die de acquisitie deed was vriendelijk, vakkundig en dacht mee. Ook toen bleek dat dakisolatie aanbrengen bij mijn huis onrendabel bleek door het vele breekwerk en daarna opnieuw opbouwen.
De ploeg die de isolatie kwam installeren was ook heel vriendelijk en naar wat ik kan inschatten vakkundig. De voorman sprak alleen weinig Nederlands en Engels, waardoor de communicatie wat moeilijk verliep. Ook moest ik een vrijwel blanco formulier aftekenen, wat mij niet echt beviel.

Wat viel u in positieve zin op?

Het was goed geregeld. Ze kwamen hun afspraken na.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De communicatie van de installatieploeg verbeteren. Zeker zodat ze de formulieren begrijpen, nu moest ik een handtekening zetten op een vrijwel leeg formulier (niet aangenaam).
In de uitleg van...
In de uitleg van de man die de acquisitie deed, werd er ook iets gezegd over één of twee extra verluchtingroosters naar de kruipruimte toe. Ik bedacht me achteraf dat die niet geïnstalleerd zijn.

T Cuijpers

Voor de afgesproken datum zouden ze 2x komen. hebben gebeld zouden komen later gebeld we komen de volgende dag. Smorgens opgestaan ze zouden voor 9.30 hier zijn dus niet. blijkt dat de datum die... Voor de afgesproken datum zouden ze 2x komen. hebben gebeld zouden komen later gebeld we komen de volgende dag. Smorgens opgestaan ze zouden voor 9.30 hier zijn dus niet. blijkt dat de datum die afgesproken was ze allemaal op vakantie waren
Dus al met al de afspraken

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het in een middag geregeld is

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zorg dat er iemand bij is die de Nederlandse taal kent.
De afspraken beter plannen

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken in eerste instantie zijn verlopen.
Inmiddels zijn de werkzaamheden afgerond.
Mochten er nog zaken...
Geachte heer/mevrouw,
Inmiddels zijn de werkzaamheden afgerond.
Mochten er nog zaken zijn waar u niet tevreden over bent dan zien wij graag een mail tegemoet.

Adrie van Kampen

Jullie komen afspraken niet na. De rekening moet betaald worden maar het voegwerk is niet hersteld. Mijn huis is nog een gatenkaas! Jullie reageren nergens op. Ik ben woest!

Niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Reageer op mijn mails en kom afspraken na!!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review en onze welgemeende excuses voor hoe eea is verlopen.
Geachte heer/mevrouw,
Inmiddels zijn we tot een passende oplossing gekomen en zijn de zaken ons inziens naar tevredenheid opgelost.
Mochten er toch nog zaken zijn waar u niet tevreden over bent dan zien wij graag een mail tegemoet waarna wij deze opnieuw zullen bekijken.
Isoprofs B.V

T.H.M Strijbos

Snelle, vlotte afhandeling van offerte / opdracht tot uitvoering

Snelle, nette uitvoering

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Graag nadere informatie aanleveren over de wijze en locatie waar subsidie kan worden terug gevraagd.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review.
Wij vinden het fijn te vernemen dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd/afgerond.
Mocht u nog altijd geen informatie...
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review.
Mocht u nog altijd geen informatie hebben omtrent de weg naar subsidie dan willen wij u vragen om ons een mail te sturen waarna wij u verder op weg zullen helpen.

Jacobs

Naar tevredenheid verlopen

de snelle uitvoeringsdatum

Uitvoering: goed

Op tijd

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de positieve review.
Wij hopen dat u optimaal geniet van de aangebrachte isolatie.
Isoprofs

Alles zoals afgesproken en netjes achtergelaten.

Vakmensen

Ga zo door

Roodt

Goed en snel gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

gewoon goed en netjes ga zo door

goed werk