Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Afspraken worden niet nagekomen. Mooie verhalen, zeer slechte service. Hebben ons diverse malen laten zitten en kwamen niet opdagen, terwijl de spouwmuurisolatie aangebracht zou worden. Grote bende in en rond het huis tijdens het aanbrengen van de isolatie. Straat en binnen lag vol met korrels, zelfs bij de buren een bende. Voortuin vol cement. Nooit mee in zee gaan!!! Wel goed geholpen door Essent, die ook niet blij was met hoe IsoProfs handelt.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Verwachte opbrengst/rendement, Snelheid en levering, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

De metselaar communiceerde prettig en leverde goed werk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Leer je lessen van deze feedback, zodat anderen wellicht wel een positieve ervaring overhouden.

Reactie Isoprofs Isolatie:

We vinden het vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Een tijdje terug hebben wij inderdaad contact met u gehad over de gang van zaken. Wij hebben toen met u overeengekomen dat wij u een ruime compensatie zouden aanbieden voor de geleden schade. Mocht er nog iets anders zijn wat wij voor u zouden kunnen betekenen dan horen wij dat graag.
Onze excuses voor het ongemak.

Score voor Isoprofs Isolatie: 0.5/5