Hayat Qurimi

Netjes ingepakt, snelle service tevreden. De thoub emirati basic- line besteld deze zitten alhamdoulilah heel goed.

Alles staat duidelijk op de website.

Blijf zo doorgaan!

BY

Goed.

Toegankelijke website, informering plaatsing bestelling, bestelproces, etc. Persoonlijk kaartje bij de bestelling.

1 kleur leek op de website meer aan de poeder roze kant (ondanks de naam), maar bleek in het echt op de andere die ik had besteld, te lijken.

Beste Busra,

Soumia

Snelle levering en een goede kwaliteit!

Duidelijk en snel

Beste Soumia,

H

Goede kwaliteit en snelle levertijd!

D Capar

Heel goed en snelle levering

Beste Capar,

M M

Hele goede ervaring zoals altijd!

Kwalitatieve producten, goede informatie voorziening en goede klantenservice

Geen verbeterpunten of tips

Beste Maria,
Super bedankt voor jouw mooie review. Veel plezier met de items en hopelijk tot snel. Moge Allah je nog lang bij ons houden

Nieke Van der Burg

Super mooie en fijne website. Mooie foto van alle producten. De levering was heel snel. Het zat netjes verpakt en er zaten leuke folders bij.

Producten waren mooi weergegeven en het was snel binnen.

De abaya schijnt wel een beetje door en ik had niet gelijk gezien dat jullie ook onder jurken verkopen dus misschien kunnen jullie als pop-up een onder jurk tonen.

Beste Nieke,
Beste Nieke,
Bedankt voor jouw feedback! Heeft ons aandacht, ons nieuwe website die deze optie aanbiedt komt na de ramadan live insha Allah.

Patrycja Szyinska

Heel goed

Goede kwaliteit, snel verzonden

Geen , ik ben algemeen tevreden

Beste Patrycja,

Nadia Abki

Super! Mooie kwaliteit en super snelle service.

Prijzen en kwaliteit!

Geen misschien meer andere assortiment wat betreft abaya

Beste Nadia

Maysa

Allahoemma barek! Wat maken jullie mij blij met zulke prachtige (‘extra’ lange) kwalitatieve jurken op de markt. Moge Allah SWT jullie harde werk zegenen en zwaar doen wegen op jullie weegschaal.... Allahoemma barek! Wat maken jullie mij blij met zulke prachtige (‘extra’ lange) kwalitatieve jurken op de markt. Moge Allah SWT jullie harde werk zegenen en zwaar doen wegen op jullie weegschaal. Allahoemma Ameen!

Met zorg ingepakt, aanbod van extra lange jurken voor de ‘langere’ dames, hoge kwaliteit en mooie ontwerpen!

N.v.t.

Beste Maysa,
Ameen, wat een super leuke review! Dit doet ons als team altijd goed om te lezen! Dat wij de eer hebben om bewuste personen te voorzien van de juiste kleding.
Moge Allah je...
Beste Maysa,
Moge Allah je zegenen voor jouw dankbaarheid en lang bij ons houden.
Grt