ISBW

Wisselend tevreden/ontevreden over de opleiding leidinggeven en beïnvloeden. De module inspirerend leidinggeven vond ik waardevol, goede docent, fijne inhoud, heel fijn boek ontvangen. Het schrijven... Wisselend tevreden/ontevreden over de opleiding leidinggeven en beïnvloeden. De module inspirerend leidinggeven vond ik waardevol, goede docent, fijne inhoud, heel fijn boek ontvangen. Het schrijven van de moduleopdracht heeft me inhoudelijk kennis gegeven, echter is er teveel werk gaan zitten in alles 'eromheen' (juiste beknopte schrijfstijl, literatuurverwijzingen, voorwoord, inleiding, samenvatting ed.) Je wordt hier door allerlei waarschuwingen (spy software ed, een bijlage van flink wat pagina's over de literatuurverwijzingen, veel andere regels waar je op moet letten pff) ook heel vaak op gewezen door isbw. Schiet z'n doel een beetje voorbij wat mij betreft. Als het goed is hebben we die allemaal al afgevinkt in onze vooropleidingen. Sonde van de tijd. Had ik liever nog wat meer inhoudelijke verdieping gedaan.
De module professioneel communiceren en beïnvloeden heeft mij inhoudelijk niet gegeven wat ik hoopte, helaas. Docent goed, maar alleen maar basisstof. Feedback geven, luisteren, samenvatten, doorvragen, roos van Leary ed, wie heeft dat niet al heel vaak in zijn studie en werk gehad (ik werk in de zorg/ggz). Erg jammer! Hoewel ik snap dat de basis nodig is, zijn die lesdagen voor mij verspilde tijd geweest. Ik had meer verwacht van het stuk strategisch beïnvloeden. Het boek gaat daar goed op in, en de moduleopdracht gaat hier ook over, maar dit kwam wat mij betreft me te weinig diepgang terug in de les, ligt wat mij betreft niet in lijn met elkaar en ook niet met het 'post hbo' niveau.

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
ISBW

Werk privé balans met e-learning variant goed. Moduleopdrachten varieerden enorm qua complexiteit, duidelijkheid van de opdracht en hoeveelheid wat er als vereist in moest. Sommigen veel verplichte... Werk privé balans met e-learning variant goed. Moduleopdrachten varieerden enorm qua complexiteit, duidelijkheid van de opdracht en hoeveelheid wat er als vereist in moest. Sommigen veel verplichte onderdelen tot op halve a4tjes gepropt, soms een vage beschrijving met veel vrijheid maar ook weinig leidraad. Docenten reageren snel, fijne aan de e-learning variant is dat je alles op je eigen tempo kunt doen. En dan dus ook modules in hoger tempo kunt afronden. Zo ben ik ruim 2,5 maand eerder klaar met de opleiding.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Esther

Super inhoudelijke opleiding, waarin vele aspecten van het managementvak worden behandeld. Goede docenten die echt de praktijksituaties beetpakken om zo de stof nog relevanter te maken! Heel veel... Super inhoudelijke opleiding, waarin vele aspecten van het managementvak worden behandeld. Goede docenten die echt de praktijksituaties beetpakken om zo de stof nog relevanter te maken! Heel veel van geleerd!

Reactie ISBW:

Daar zijn we erg blij mee, Esther! Bedankt voor het achterlaten van je review!

Nvt

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Paula

De lesinhoud en het bij behorende materiaal was zeer interessant en bruikzaam. De docent is helaas erg kortaf. Reageert bot en vliegt door de powerpoints heen. Wanneer er problemen zijn met internet... De lesinhoud en het bij behorende materiaal was zeer interessant en bruikzaam. De docent is helaas erg kortaf. Reageert bot en vliegt door de powerpoints heen. Wanneer er problemen zijn met internet verbinding van medestudenten is hij hier erg onaardig over. Stel vragen als "Heb jij een goedkoop laptopje ofzo?"

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Paula! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
ISBW

De opleiding vond ik een erg prettige manier om meer te leren over mezelf en hoe ik overkom op anderen. Ook hebben wij de gevolgen van maatschappelijke ontwikkelingen besproken (zonder hier meningen... De opleiding vond ik een erg prettige manier om meer te leren over mezelf en hoe ik overkom op anderen. Ook hebben wij de gevolgen van maatschappelijke ontwikkelingen besproken (zonder hier meningen over in de groep te gooien) en veel ondersteuning gehad in het voorkomen of beperken van stress en het vergroten van werkplezier. Door de moduleopdracht te maken, heb ik echt een hulpmiddel gekregen om mijn werk als leidinggevende verder te kunnen ontwikkelen.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
ISBW

Het examen van de module is minder gestructureerd beschreven dan vorige modules. Docent was prima, kon taaie stof ombouwen naar werkbare stof. Het boek bedrijfskundige aspecten in de zorg wordt... Het examen van de module is minder gestructureerd beschreven dan vorige modules. Docent was prima, kon taaie stof ombouwen naar werkbare stof. Het boek bedrijfskundige aspecten in de zorg wordt gemist in de opleiding, graag dit boek toevoegen.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Met vriendelijke...

Mariska

Zeer inspirerende en leerzame modules. Er is gebruik gemaakt van afwisselend lesmateriaal. Hierdoor goed kunnen oefenen met casussen en praktijkvoorbeelden.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
ISBW

De opleiding raakt een breed aantal onderwerpen binnen het arbeidsrecht.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
ISBW

Het is een interessante, diverse opleiding met een diversiteit aan ervaren docenten. Doordat de planning vaak niet aansluit bij de opgegeven voorkeurslocatie/ dagen/ tijden van de student vraagt de... Het is een interessante, diverse opleiding met een diversiteit aan ervaren docenten. Doordat de planning vaak niet aansluit bij de opgegeven voorkeurslocatie/ dagen/ tijden van de student vraagt de opleiding veel flexibiliteit qua werk en privé. Ook is het geen garantie dat modules fysiek worden aangeboden ondanks dit wel bij aanvang is afgesproken. De specialisatie vond ik minimaal, het had prettig geweest als meer modules gericht waren op de gekozen specialisatie en/of docenten bekend waren met dit specifieke werkgebied.