Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

T.C. Ruijter

Het bedrijf weet ik niet, maar mijn makelaar, Jarl Brouwer, was een grote steun en heeft prima werk verricht.

Prettige persoonlijkheid, prettig in de omgang, hartelijk, behulpzaam, kijkt bij aankoop naar verborgen gebreken.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

ik heb alleen contact gehad met Jarl.

Zichtbaarheid van uw woning

Onderbouwing waardebepaling

Rick

Luisteren goed

Luisterd goed naar de wensen

Jarl

M. Dijk

Zeer goede ervaring

Goede communicatie

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

IQ-makelaar Jan-Douwe Streekstra is een goede en deskundige makelaar, zeer tevreden

Zeer goed en professionele benadering

Juiste waardebepaling t.o.v. de omgeving met als eind resultaat een goed verkochte woning

J.D. Streekstra

Zichtbaarheid van uw woning

Super goed

Pepijn

Tijdens de onderhandelingen wist Ronald een mooie / gunstige prijs voor ons te bedingen en kon hij mij over de gang van zaken goed informeren.

kennis

Ronald Krikken

LT Lawyers & consultants

Waardeloos

Streekstra Leeuwarden

Reactie iQ Makelaars:

Geachte heer Jansen, Ik ken u niet persoonlijk, helaas alleen via mailcontact. U heeft aangegeven de belangen van uw cliënt te behartigen, namelijk de koper van een appartement in Bolsward.... Geachte heer Jansen, Ik ken u niet persoonlijk, helaas alleen via mailcontact. U heeft aangegeven de belangen van uw cliënt te behartigen, namelijk de koper van een appartement in Bolsward. Helaas is uw cliënt in gebreke gebleven en heeft zich niet gehouden aan de wettelijke financieringsafspraken waardoor de overdracht niet door heeft kunnen gaan bij de notaris. De koopovereenkomst is inmiddels door de advocaat van de verkopers officieel ontbonden. Wij betreuren de gang van zaken en vinden deze review dan ook niet correct. Met vriendelijke groet, iQ Makelaars Friesland

van Eikenhorst

Bij de zoektocht naar mijn droomwoning heeft dhr. Krikken van IQMAKELAARS mij zeer doeltreffend geholpen en het gehele traject goed begeleid. Bedankt voor de geweldige samenwerking!

Dhr. Krikken adviseerde de juiste zaken op de juiste momenten.

Dhr. Ronald Krikken

Familie Jonker

Annemarie heeft een nieuwe, moderne verkoopstrategie. Ze denkt goed mee met de verkoop, maar ook met andere praktische zaken bv een tussenoplossing voor wonen bij snelle verkoop. Annemarie was... Annemarie heeft een nieuwe, moderne verkoopstrategie. Ze denkt goed mee met de verkoop, maar ook met andere praktische zaken bv een tussenoplossing voor wonen bij snelle verkoop. Annemarie was altijd bereikbaar. Wij hadden ons huis binnen 2 weken verkocht en hebben er geen omkijken naar gehad.

Altijd bereikbaar, snel, modern, 100% service

Annemarie Peters

Helmers

IQ makelaars (Annemarie Peters) heeft zeer snel gereageerd bij mijn zoektocht naar een goede makelaar, dit ervoer ik als zeer positief.
Ook de verkoop van het pand is zeer voorspoedig...
Ook de verkoop van het pand is zeer voorspoedig verlopen.
De opbrengst van de woning past precies bij ons verwachtingspatroon.
Als ik alles in overweging neem dat kan ik concluderen dat ik deze makelaar met klem kan aanbevelen.

Snel, accuraat

Annemarie Peters

Blaauw

Onze contactpersoon Annemarie Peters gaf goede uitleg en voldoende informatie over de werkwijze van IQ Makelaars!

Annemarie Peters is flexibel, helder en concreet, geeft goede terugkoppeling, is toegankelijk en betrouwbaar.

Annemarie