Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Dhr. Steenvoorden

Michael reageert altijd en snel en bij belangrijke zaken of vragen altijd telefonisch. Hij heeft aandacht voor de persoon en contact hebben wij altijd als prettig ervaren. Voor het klaarmaken van de... Michael reageert altijd en snel en bij belangrijke zaken of vragen altijd telefonisch. Hij heeft aandacht voor de persoon en contact hebben wij altijd als prettig ervaren. Voor het klaarmaken van de woning heeft Michael meegekeken en ontzettend veel nuttige tips gegeven. We konden voor de verkoop van ons huis alles met een goed gevoel uit handen geven. Ons huis is goed verkocht en we zijn erg tevreden over het gemak waarmee dit is gebeurd met dank aan IQ makelaars en dan met name Michael.

Mevr. Esther Peressoni

Een hele fijne makelaar met verstand van zaken, die van begin tot einde betrokken was. Heel content met deze makelaar.

Dhr. Hamstra

Zeer fijne ervaring, neemt je alle zorgen uit handen waardoor je met veel vertrouwen naar de samenwerking kijkt. Reageert vlug en handeld zeer adequaat.

Tim Tak

Zeer fijne makelaar neemt de tijd voor bezichtigingen, geen gehaast. Heeft oog voor zowel koper als verkoper en is altijd bereikbaar. Is realistisch en heeft veel kennis van de markt en het gebied.

Dhr. Riksma

In Noordoost Friesland is Jan-Douwe Streekstra actief voor IQ Makelaars. Prima contact, duidelijk, to the point, snel, actief en veel persoonlijke aandacht (ook voor de kijkers). Een aanrader!

A.Pereboom

Danny (IQ Makelaars) is supervriendelijk, duidelijk met een no nonsense mentaliteit. Geeft een realistische indicatie van de waarde van de woning en wat je van de markt kunt verwachten. Supergoed... Danny (IQ Makelaars) is supervriendelijk, duidelijk met een no nonsense mentaliteit. Geeft een realistische indicatie van de waarde van de woning en wat je van de markt kunt verwachten. Supergoed bereikbaar en staat je met raad en daad bij!! Blij dat we het avontuur van het aankopen van een nieuwe woning en aansluitend de verkoop van onze huidige woning met hem aan zijn gegaan! Zonder hem hadden we waarschijnlijk geen bod op onze nieuwe woning uit durven brengen. Wij kunnen hem van harte aanbevelen!

Femma Ten Kate

Fijne betrokken, enthousiaste makelaar. Heeft ons erg goed geholpen en deskundig advies gegeven. Goede samenwerking. Staat altijd voor je klaar met eventuele vragen.

Rick Even

Donderdag gebeld met Martin Grave voor het uitvoeren van een woningtaxatie, vrijdagmiddag de taxatie en maandagmiddag het rapport in mijn e-mail box. Prettig telefonische contact en prettig in... Donderdag gebeld met Martin Grave voor het uitvoeren van een woningtaxatie, vrijdagmiddag de taxatie en maandagmiddag het rapport in mijn e-mail box. Prettig telefonische contact en prettig in omgang tijdens de taxatie bij mij thuis.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Martin Grave

Mevrouw Van Beek

Contact liep, na een eerste kennismaking voornamelijk via whatsapp en dat was wat mij betreft prima! Snelle en vriendelijke reacties maakte het contact prettig en werkbaar. Daarnaast maakte IQ mooie... Contact liep, na een eerste kennismaking voornamelijk via whatsapp en dat was wat mij betreft prima! Snelle en vriendelijke reacties maakte het contact prettig en werkbaar. Daarnaast maakte IQ mooie brochures voor de kijkers en ook dat is voor mij een pluspunt.

Mark Kamperman

Onze makelaar was goed te bereiken en belde indien nodig snel terug. Een afspraak maken was geen probleem. Overleg ging in goede harmonie. We werden goed begeleid en onze vragen werden goed... Onze makelaar was goed te bereiken en belde indien nodig snel terug. Een afspraak maken was geen probleem. Overleg ging in goede harmonie. We werden goed begeleid en onze vragen werden goed beantwoord. Wij hebben het contact met onze makelaar als zeer prettig ervaren.